پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۹۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
به منظور تقویت نهضت اجتماعی مقابله با کرونا ، شاهد آن هستیم که برخی از برندهای معروف تولیدی اقدام به ایجاد تغییراتی زیبا در لگوی خود نموده اند. گزارش تصویری زیر اقدام به انعکاس برخی از این تغییرات کرده است.

شعار سال:فاصله گذاری اجتماعی در لگوی برندهای معروف؛

کوکا کولا در تبلیغات خود از شعار زیر استفاده کرده است؛ جدا ایستادن بهترین راه با هم ایستادن است.

فاصله گذاری اجتماعی در لگوی برندها


اتومبیل سازی آودی حلقه های خود را از هم جدا کرد.

فاصله گذاری اجتماعی در لگوی برندها


 مک دونالد دو کمانش را از هم جدا کرد.

فاصله گذاری اجتماعی در لگوی برندها فولکس واگن V را از W جدا کرد.

فاصله گذاری اجتماعی در لگوی برندها

فاصله گذاری در نشان کرونایی بنز

فاصله گذاری اجتماعی در لگوی برندها

منبع :فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین