پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۴۲۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: سال ۱۳۹۸ با تمام مشکلات و سختی ها، سال شکوفایی و پر از افتخاری برای یگان‌های ویژه بود. در سال جدید باید در راستای محقق شدن اهداف مدنظر بیش از گذشته تلاش کنیم.

شعار سال: سردار حسن کرمی، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اظهار کرد: امنیت، زیربنای توسعه و پیشرفت و از بنیادی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای جامعه است که در صورت عدم تحقق، ضمن تولید جرم و ایجاد ناامنی، دستیابی به اهداف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را با چالشی جدی مواجه می‌کند.

وی به وقوع سیل در ابتدای سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: با توجه به آثار تخریبی که حداقل در سه استان لرستان، گلستان و خوزستان بر اثر سیل به وجود آمد، یگان‌های ویژه از اولین واحدهای امدادرسان در منطقه بودند که با حضور ۱۴ گردان به انجام مأموریت در استان‌های درگیر سیل پرداختند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در ادامه تصریح کرد: درکنار ایجاد امنیت، عملیات مردم یاری نیز از مأموریت‌های مهم و اساسی یگان‌های ویژه ناجاست. در زمان وقوع سیل، نیروهای ولایی و انقلابی یگان ویژه با حضور در این مناطق نیز علاوه بر انجام مأموریت اصلی خود، اقدام به توزیع نان، اقلام بهداشتی، پوشاک، پتو، کمک به لایروبی کوچه‌ها و خیابان‌ها و ایجاد سدبندهای موقت کردند که موجب رقم خوردن جلوه‌ای ویژه از ایثار و فداکاری در بین نیروهای مسلح شد.

کرمی درخصوص مأموریت مردم‌یاری همزمان با اربعین حسینی (ع) اظهارکرد: یگان ویژه از سال ۹۳ توفیق دارد که به‌طور مداوم در این مأموریت معنوی حضور داشته باشد. خدا را شاکریم با توجه به تراکم جمعیت که گاهی در ۵ کیلومتری پایانه‌های مرزی به ۳۰۰ هزار نفر هم می‌رسید، در کمال آرامش و با ایجاد امنیتی کامل به زائران خدمات‌رسانی می‌کردیم که در سال ۹۸ با ایجاد قرارگاه فرهنگی پنج تن آل عبا (ع) که ابتکاری جدید از یگان‌های ویژه بود، خدمات بسیار ارزنده‌ای را ارائه دادیم که آثار مثبتی را در افکار عمومی نیز داشته است.

وی با اشاره به ناآرامی‌های آبان ماه سال ۹۸ اظهارکرد: در آن دوره نیز یگان ویژه حضور مقتدرانه‌ای داشت و با تمام ظرفیت به میدان آمد و تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را با آمادگی و هوشیاری خنثی کرد.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در خصوص اینکه در پایان سال ۹۸ با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم، گفت: یگان ویژه همیشه در صحنه‌های خدمت به مردم پیشتاز بوده و طرح مهار ویروس منحوس کرونا برای اولین بار در سطح نیروهای مسلح برای گندزدایی معابر عمومی و ضدعفونی مراکز تجمع مردم، توزیع اقلام بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی توسط یگان‌های ویژه به طور سراسری آغاز شد و تا زمانی که نیاز باشد این امر ادامه خواهد داشت.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، کرمی درخصوص اهم برنامه‌های سال ۹۹ یگان‌های ویژه گفت: یگان‌های ویژه همواره در تمامی مراحل، حرکت رو به جلو داشته و دستاوردهای ارزشمندی نیز به دست آورده است. سال ۹۹ زمان محقق شدن اهداف و اولویت‌های مدنظر است باید با تمامی ظرفیت و امکانات در راستای محقق شدن اهداف تلاش کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت شفقنا، تاریخ 12 فروردین 99، کد مطلب: 916918: www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین