پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۲۹۶
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امسال مراسم اربعین نداریم، گفت: عاشقان اباعبدلله الحسین برای مراسم اربعین به مرز‌ها نیایند، چون عراق زائر نمی‌پذیرد.
شعار سال: سردار قاسم رضایی در سفر به استان خوزستان از پایانه مرزی شلمچه دیدار کرد و با مرزبانان به گفتگو پرداخت.
جانشین فرمانده ناجا در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مرزبانان ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند، گفت: روحیه دفاع مقدسی در مرزبانان جاری است و آنان باوقار و اقتدار مرز‌ها را کنترل می‌کنند و در حال حاضر در بهترین شرایط امنیتی در مرز‌ها به سر می‌بریم.
رضایی با اشاره به روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق تصریح کرد: روابط خوبی با کشور عراق داریم و مرزنشینان نیز همکاری مطلوبی با مرزبانان دارند.
وی تاکید کرد: بنا بر اعلام کشور عراق، مرز‌های این کشور برای همایش اربعین بسته است و از زائران وعاشقان اباعبدالله الحسین (ع) درخواست داریم با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند و به مرز‌ها مراجعه نکنند.
جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مرز‌های چهارگانه کاملا بسته است و هیچگونه ترددی انجام نمی‌شود، تصریح کرد: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.
وی با بیان اینکه بین الحرمین بین ایران اسلامی تا کربلا بوده، اما ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده موجب شد برگزاری این کنگره عظیم متوقف شود، اعلام کرد: دوستان ما در عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارند و آن‌ها را نمی‌پذیرند.
جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه استان خوزستان، جای اراذل و اوباش گری نیست، تصریح کرد: خبر‌های مبنی بر سرقت را همکاران ما به جد دنبال می‌کنند، همچنین در بحث مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کسانی که درصدد برهم زدن نظم عمومی هستند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.
رضایی به شهروندان توصیه کرد: به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۶۲۹۲۲۱۷۹، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین