پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۶۸۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به همکاری گسترده اصناف با ستاد ملی مبارزه با کرونا از پایان زمان تعطیلی اصناف در تاریخی معین خبر داد.

شعار سال:رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به همکاری گسترده اصناف با ستاد ملی مبارزه با کرونا از پایان زمان تعطیلی اصناف در تاریخی معین خبر داد. قاسم نوده فراهانی با اشاره به نشست اتاق اصناف با وزارت صمت و وزارت بهداشت از ادامه دار شدن تعطیلی‌ واحد های صنفی خبر داد و گفت: در این […]

رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به همکاری گسترده اصناف با ستاد ملی مبارزه با کرونا از پایان زمان تعطیلی اصناف در تاریخی معین خبر داد.

قاسم نوده فراهانی با اشاره به نشست اتاق اصناف با وزارت صمت و وزارت بهداشت از ادامه دار شدن تعطیلی‌ واحد های صنفی خبر داد و گفت: در این نشست مقرر شد تا واحدهای صنفی بصوره تدریجی و مرحله به مرحله از تاریخی مشخص بازگشایی گردند.

فراهانی ادامه داد: در روند بازگشایی نکاتی از جمله عدم بازگشت به شرایط قبل از لحاظ بهداشتی، تاثیرات بازگشایی و یا بسته بودن اصناف از لحاظ اقتصادی و مدیریت در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و سلامتی هموطنان لحاظ گردیده است. طی جلسات کارشناسی و ارزیابی‌های تخصصی ترتیب صنوف تعیین خواهد شد.

وی تاکید کرد: مصوبات نشست به ستاد ملی کرونا ارسال و پس از تصویب نهایی ابلاغ و لازم الاجراست. زمان و ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی پس از ابلاغ، اعلام خواهد شد.

فراهانی تصریح کرد: در این ایام تنها فروشگاه‌ها و مراکز عرضه اقلام ضروری به روی مردم باز خواهند بود و هیچ یک از واحد‌های صنفی که در این ایام تعطیل بوده‌اند شروع به فعالیت صنفی نخواهند کرد.

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌تر در اولویت قرار خواهند گرفت و برای صنوفی که فعالیت آن‌ها با تجمع مردم همراه خواهد بود برنامه‌ریزی جداگانه خواهیم کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اتاق اصناف تهران،تاریخ انتشار:3/4/2020،کد خبر:26162،www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین