پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۷۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶
پیشکسوت اتومبیلرانی گفت: جلسه‌ خوبی با مازیار ناظمی داشتیم که پیشکسوتان دیگر نیز در این جلسه حضور داشتند، سال‌ها بود که چنین شفافیتی را از طرف مسئول فدراسیون ندیده بودیم. آرمن الکساندریان پیشکسوت اتومبیلرانی ایران در خصوص دیدار با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: جلسه خوبی با مازیار ناظمی داشتیم که پیشکسوتان دیگر نیز در این جلسه حضور داشتند، ناظمی در حال حاضر سرپرست فدراسیون است، انشاالله باید ببینیم به عنوان رییس فدراسیون انتخاب می‌شود تا بتواند با دست بازتر فعالیت کند.

شعار سال: آرمن الکساندریان پیشکسوت اتومبیلرانی ایران در خصوص دیدار با مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: جلسه خوبی با مازیار ناظمی داشتیم که پیشکسوتان دیگر نیز در این جلسه حضور داشتند، ناظمی در حال حاضر سرپرست فدراسیون است، انشاالله باید ببینیم به عنوان رییس فدراسیون انتخاب می‌شود تا بتواند با دست بازتر فعالیت کند. در مجموع دیدار خوبی داشتیم و سال‌ها بود که چنین شفافیتی را از طرف مسئول فدراسیون ندیده بودیم.

وی افزود: اولین نکته‌ای که من در این جلسه مطرح کردم، این بود که اتومبیلرانی در اروپا به عنوان یک صنعت شناخته شده و به صورت یک ورزش یا سرگرمی به آن نگاه نمی‌کنند، هرچند که این رشته سرگرمی بسیار جذابی نیز محسوب می‌شود.

الکساندریان اظهار داشت: زمانی که صحبت از درآمدزایی رشته اتومبیلرانی می‌شود، همه به فکر شرکت‌های خودروسازی می‌افتد و می‌گویند این شرکت‌ها رقابت ندارند، احتیاجی در آن‌ها دیده نمی‌شود و برای اجناس آن‌ها را با هر کیفیتی مردم صف می‌بندند و خریداری می‌کنند. در حالی که صحبت خود سازنده‌ها نیستند و ما با آن‌ها کاری نداریم.

پیشکسوت اتومبیلرانی در پایان گفت: زمانی که حتی تبلیغ یک مایع ظرف‌شویی که شاید به این مسئله ارتباطی نداشته باشد را می‌کنیم، اگر این تبلیغ توسط ماشینی که سرعت می‌رود و صدا دارد، انجام شود بسیار زیباتر و تاثیرگذارتر از یک بیلبورد ساکن است. باید با این دید نگاه کنیم، وگرنه کاری با سایپا، ایران خودرو یا ... نداریم. این همه محصولاتی که تبلیغ می‌شوند، یک پتانسیل بسیار بالا به حساب می‌آیند که می‌توان در اتومبیلرانی از آن‌ها استفاده کرد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 19  فروردین    99، کد خبر:   985233، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
ناظمی فقط دنبال کارهای تبلیغاتی و می خواد اسمش رو مطرح کنه اگر نه کارکن نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین