پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
پس از گذشت چند ماه از استعفای محمود حجتی، مجلس شورای اسلامی به «کاظم خاوازی» به عنوان وزیر جدید وزارت جهادکشاورزی رأی اعتماد داد. رای در شرایطی که این وزارتخانه درگیر فساد شده و باید دید که وزیر جدید برای فساد ستیزی چه راهکاری دارد؟ آیا حرف صادقی نماینده مجلس در جلسه رای اعتماد که گفته بود ،خاوازی گرفتار همان گلوگاه‌های فسادی خواهد شد که در دوره آقای محمود حجتی اتفاق می‌افتد ، تحقق می یابد؟

شعار سال:پس از گذشت چند ماه از استعفای محمود حجتی، مجلس شورای اسلامی به «کاظم خاوازی» به عنوان وزیر جدید وزارت جهادکشاورزی رأی اعتماد داد. پیش از این خاوازی معاون وزیر و رئیس موسسه تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی بوده است.

انتخاب کاظم خاوازی در حالی است که محمود صادقی نماینده مجلس در جلسه رأی اعتماد گفت که او «گرفتار همان گلوگاه‌های فسادی خواهد شد که در دوره آقای محمود حجتی اتفاق می‌افتد.» همچنین این نماینده برنامه خاوازی را « شعاری و اغراق گونه» توصیف کرد.

روند برکناری و بازداشت مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در سال ۱۳۹۸ که وضعیتش هنوز شفاف نشده ، ماجرای امضاهای طلایی ذکر شده توسط وکیلی نماینده تهران ، مجوز های انحصاری واردات خصوصا گوشت و برنج و شکر ، بحث فساد کشتی های چینی ، بحث دستگیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان و فساد در تغییر کاربری ها ،بازداشت ۱۵ نفر از کارمندان منابع طبیعی استان تهران در سال ۹۳ به خاطر فساد اقتصادی، فساد «هزار میلیارد تومانی در فرایند خرید تضمینی گندم» در سال ۹۸، پرونده فساد مدیران جهاد کشاورزی در مشهد و بازداشت خلیل آقایی رئیس سابق سازمان جنگل‌ها در ایران به اتهام فساد از جمله نمونه‌های فساد در این وزارتخانه است که پیش از این رسانه‌ای شده و ..... ، برخی از فسادهای افشا شده در این وزارتخانه است. 

دکتر خاوازی برای شروع می تواند در خواست بررسی پرونده های فساد وزارتخانه در سازمان بازرسی و دیوان محاسبات را به تفکیک استان ، سازمان ، شرکت و موسسه بدهد. 

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین