پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۶۹۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
معاون اول رئیس‌جمهور بر لزوم اطلاع‌داشتن وزارت صمت از وضع انبار‌ها و کالا‌های موجود در کشور تاکید کرد.
شعار سال: معاون اول رئیس‌جمهور بر لزوم اطلاع‌داشتن وزارت صمت از وضع انبار‌ها و کالا‌های موجود در کشور تاکید کرد.


*** شیب تولید سالانه ۵ یا ۱۰ درصد



به گزارش خبرگزاری صنایع، اسحاق جهانگیری در نشست هم اندیشی پیرامون اقدامات گمرک ایران برای مقابله با کرونا، اظهار داشت:

اینکه گفته می‌شود، تولیدات محصولات مورد نیاز کادر پزشکی و مردم برای مقابله با کرونا چندین برابر افزایش داشته کار مهمی است و همه کسانی که کار اقتصادی کردند می‌دانند که چنین رشد تولیدی تا چه حد پیچیده و دشوار است و به همین دلیل شیب تولید سالانه ۵ یا ۱۰ درصد درنظر گرفته می‌شود، این تلاش چند برابری محصول عزم و اراده مردم و مسئولان برای رفع نیاز‌ها بود.

معاون اول رئیس‌جمهور در ادامه افزود:

در کنار کادر پزشکی و درمانی کشور که با جانفشانی برای سلامت کشور مایه گذاشتند، بخش‌هایی از جامعه نیز نظیر گمرکات در بحران کرونا پای کار بودند تا نیاز‌های کشور مرتفع شود که باید قدردان همه آن‌ها در مرز‌ها و مبادی ورودی کشور باشیم.


*** اطلاعات انبار‌ها و کالا‌های موجود باید در اختیار وزارت صمت قرار گیرد



جهانگیری در ادامه بیان داتشت:

در این ایام و برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، بسیاری از کارمندان دولت در خانه ماندند، اما تولیدکنندگانی بودند که نه تنها کنار نرفتند بلکه با انگیزه و علاقمندی ظرفیت خود را برای رفع مشکلات کشور به کار گرفتند که باید قدردان آن‌ها بود.

وی در ادامه اضافه کرد: در این ایام که شاهد هجوم مردم در کشور‌های مختلف به فروشگاه‌ها و کمبود کالا در قفسه‌های آن‌ها بودیم در کشور ما هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت و از طرفی باید اطلاعات مربوط به انبار‌ها و کالا‌های موجود در کشور در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی اصلی تامین کالای کشور قرار بگیرد.

برخی کشور‌های دنیا برنامه داشتند که با شیوع کرونا، ایران در زمینه تامین کالا‌ها دچار بحران شود، آن‌ها به قدری بی‌رحم هستند که دست مسئولین کشور را بر روی منابع ارزی خود بستند، اما این بحران نقطه عطفی در مدیریت کشور بود، در این روز‌ها شاید تا ۵ برابر روز‌های معمولی از فروشگاه‌های کشور خرید شد، اما با پر کردن مکرر قفسه‌ها مردم احساس کردند که هیچ کمبودی وجود ندارد.


*** مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی در سال ۹۹ وجود ندارد



به گزارش خبرگزاری صنایع، معاون اول رئیس‌جمهور در پایان با بیان اینکه برای تامین کالا‌های اساسی در سال ۹۹ نیز برنامه‌های جدی اندیشیده شده است، اظهار داشت:

به فضل الهی دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد و بنده به طور روزانه پیگیر میزان ذخایر کالا‌های اساسی کشور هستم تا اگر کمبودی وجود دارد، مرتفع شود.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار: 19 فروردین 1399 ، کدخبر: 166458 ، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۱
0
0
این تضاد منافع و فعالیت در سازمان ها و دستگاه ها در ایران بیشترین آسیب رو به این کشور زده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین