پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۷۰۳۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
عباسعلی حقانی‌نسب تحلیلگر بازار سرمایه اظهار داشت: با ورود قالیباف‌اصل به بورس ساختار سیاستگذاری فعلی ادامه خواهد داشت و این ناشی از مدیریت نیست بلکه ناشی از توسعه غلط است مگر اینکه ایشان طرحی نو دراندازد و عملا ورود مستقیم افراد را از طریق ایجاد جذابیت در سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بورسی محدود کند.

شعار سال :عباسعلی حقانی‌نسب تحلیلگر بازار سرمایه: با ورود قالیباف‌اصل به بورس ساختار سیاستگذاری فعلی ادامه خواهد داشت و این ناشی از مدیریت نیست بلکه ناشی از توسعه غلط است مگر اینکه ایشان طرحی نو دراندازد و عملا ورود مستقیم افراد را از طریق ایجاد جذابیت در سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بورسی محدود کند. اعتقاد من بر این است که مدیران بورسی کشور باید امتیاز ورود غیرمستقیم به بازار را بیشتر کنند تا ریسک سیاست‌های قیم‌مآبانه هم از بین برود.

یک زمانی دامنه نوسان را به پنج درصد تغییر دادند اما بعد از تصمیمات به دلیل اینکه زیرساخت بازار سرمایه ما پوپولیستی بود و شرکت‌های سرمایه‌گذاری نبودند دامنه را دوباره کم کردند. در این شرایط بانک مرکزی که سال‌ها بازار سرمایه را کوچک نگه داشته بود در بورس دخالت می‌کند. این در حالی است که بانک‌ها خودشان تمام این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند. خیلی‌ها اعتقاد دارند که بازار سرمایه رشد خیلی زیادی کرده است که من اعتقاد ندارم بلکه معتقدم ۹۵ درصد بازار در حد ۵۰ درصد ارزش ذاتی معامله می‌شود.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
0
بورس ایران از اساس ایرادهای ساختاری داره و تا زمانیکه اقتصاد ایران به این سبک فرمایشی اداره میشه قابل حل نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین