پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۷۰۴۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
یک دامدار قمی به دلیل عقب افتادن قسط بانک و ناتوانی در پرداخت آن، برای اینکه بانک حساب ضامنش را باز کند اقدام به دادن یکی از گاوهایش به بانک به جای بدهی‌اش کرد.

شعار سال : در یک اقدام عجیب در قم، فردی به جای پرداخت اقساط وام خود یک گاو را به شعبه بانک ملی خیابان باجک برد.

 روابط عمومی بانک ملی استان قم عنوان کرده تسهیلات دریافتی شخص مذکور از نوع "جعاله رفع احتیاجات ضروری" بوده که در تاریخ ۷ آذر ۹۶، طی اقساط ۲۴ماهه دریافت نموده و می‌بایست در تاریخ ۷ آذر ۹۸ تسویه می‌شد.

ماجرا از این قرار بود که  یک دامدار قمی به دلیل عقب افتادن قسط بانک و ناتوانی در پرداخت آن، برای اینکه بانک حساب ضامنش را باز کند اقدام به دادن یکی از گاوهایش به بانک به جای بدهی‌اش کرد.

این دامدار گفت به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته گاو را به فروش برساند تا قسطش را پرداخت کند.

مسئولان بانک ملی اعلام کردند وام این فرد برای لوازم خانگی بوده و در آذر سال گذشته باید طبق تعهداتش به بازپرداخت وام اقدام می‌کرد و بانک چهار ماه با وی مدارا کرده است.

پرونده این دامدار برای بررسی و تحقیقات بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

تعداد بازدید : 9

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزارب باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:25فروردین1399،کد خبر:7315442،www.yjc.ir

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین