پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۰۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
عادل آذر رئیس کل دیوان محاسبات کشور در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 26 فروردین 99) گزارش این دیوان از تفریغ بودجه سال 97 را قرائت کرد.
شعارسال: رئیس کل دیوان محاسبات کشور گزارشی از تفریغ بودجه سال ۹۷ را در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرائت کرد.
 
 عادل آذر رئیس کل دیوان محاسبات کشور در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 26 فروردین 99) گزارش این دیوان از تفریغ بودجه سال 97 را قرائت کرد.
 
همچنین در بخشی از گزارش تفریغ بودجه سال 97، میزان پیش‌بینی و تحقق مصارف بودجه سال 1397 کل کشور هم در این گزارش درج شده است که بر همین اساس میزان پیش‌بینی مصارف این بودجه پس از اِعمال تغییرات بالغ بر یک میلیون و 352 هزار و 626 میلیارد تومان بوده است که میزان تحقق آن حدود 127.7 درصد مبلغ پیش‌بینی است که این افزایش بالاتر از 100 درصد بیشتر مربوط به بودجه‌های شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها است که بر همین اساس اختیاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مجامع داده است که می‌تواند بودجه‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر از آنچه که در قانون آمده است در نظر بگیرند.
 
متن کامل گزارش تفریغ بودجه سال 97 را در اینجا بخوانید.
 
براساس این گزارش، طبق اصل 55 قانون اساسی، دیوان محاسبات کل کشور موظف شده که به وضعیت هزینه‌کرد دستگاه‌هایی که به هر نحوی از بودجه عمومی در قالب قوانین بودجه‌های سنواتی، مصوب مجلس شورای اسلامی، استفاده می‌‌کنند، رسیدگی کرده و از طرف دیگر، طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، گزارش آن را در قالب تفریغ بودجه‌های سنواتی، علاوه بر ارائه به نمایندگان، در جلسه علنی مجلس نیز قرائت کند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری تسنیم    ،تاریخ انتشار:  26 فروردین    1399،کدخبر  :   2243233،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین