پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۷۱۴۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
جناب آقای همتی ،مردم تحت تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا که با عهد شکنی خود بر این ملت مظلوم تحمیل شد در فشارند فشار آنها کافیست نباید عوامل تحت امر شما در قضیه ارز برای ارز و اقتصاد کشور بحران بیافرینند یک کلام : قیمت ارز مساله داخلی و دست شماست و زندگی مردم بخاطر سودجویی صرافان تحت امر شما به هم ریخته است "

شعار سال:یکی از مخاطبان در خصوص ضعف بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز پیامی را به رئیس بانک مرکزی ارسال کرده با این مضمون که در زیر می خوانید؛

"جناب آقای همتی
ما که جنابعالی را نمی بینیم
بیکار نشستیم گوشه ایران به جای شما فکر ایران و مردم عزیزش را می‌کنیم!
خواهش میکنم در رسانه‌ها به این سوال جواب بدهید چون نزدیک یکماه است که ذهنم را بدجور مشغول کرده و کل اقتصاد ایران به این مساله گره خورده.

برادر عزیز؛ چه شده که در اوج تعطیلات و رکود کسب و کارهای دنیا و تعطیلی قریباً کامل بازارها و حتی تحرکهای عادی و ترددهای دنیا یک عده از صرافان رسمی تحت نظارت بانک مرکزی در کانالهای رسمی و معتبرشان و آنهم در تعطیلات رسمی و در حالیکه تقریبا و حداقل بالای 95 درصد انتقال پول ، خرید و فروشها و تقاضای ارز کاهش یافته و تقاضا تقریبا به صفر رسیده ، کانالهای صرافان رسمی تحت نظارت شما اقدام به درج قیمت برای ارز می کنند و به تبع آن قیمت کالاها در داخل کشور و در تعطیلات به هم ریخته و موجی از تورم ایجاد می شود که حالا با تورم اش کار نداریم شما لطفا بفرمایید چرا به موضوع بسیار مهم و کلیدی ” قیمت سازی برای ارز” رسیدگی نمی کنید و چرا از این موضوع بی خبرید، مگر نمیدانید مردم تحت تحریمهای ظالمانه در فشارند چرا با بی توجهی خودتان و عدم رسیدگی به اقدامات قریب به یقین سودجویانه عوامل تحت امر خود رسیدگی نمی کنید و برای نظام هزینه می تراشید؟!
چطور ممکن است در جلوی چشمان شما قیمت ارز سر به فلک بکشد و رئیس کانون صرافان این قیمت سازی را یک – به دلالان نامعتبر نسبت بدهد که اصولا نه این افراد چنین قدرت و اهمیتی دارند؟
و همچنین کانالهای رسمی صرافان تحت نظارت شما اقدام به درج قیمت کنند و توسط رئیس کانون صرافان انکار شود و به دلالان ضعیف نسبت داده شود!
برادر عزیز؛ اگر از مولفه های اقتصاد خبر نداریم حداقل این را با چشمان ساده و به قول آقای روحانی می دانیم و می بینیم که تقاضای ارز به دلیل تعطیلی مطلق تجارت و گردشگری و … دنیا بالای 95 درصد کاهش داشته! پس چطور صرافان رسمی اقدام به درج قیمت غیرواقعی به قول خودشان می کنند؟! و بدتر از آن رئیس کانون صرافان نه تنها به دیگر جاها نسبت داده و فرافکنی می کند بلکه طی نامه ای به صرافان رسمی (که عکس نامه را در سایتهای خبری منتشر می کنند) از صرافان رسمی می‌خواهد آدرس کانال‌های دلالان را به آنها معرفی کنند!
آقای همتی لطفا در خصوص اقدامات زیر مجموعه خود پاسخگو باشید به نظر شخص حقیر و اینجانب ، بدتر از قیمت سازی این است که رئیس کانون صرافان شما به مردم دروغ می‌گوید و قصد فریب دستگاههای نظارتی را دارد و بدتر از آن بی توجهی شما رئیس بانک مرکزی به قضیه قیمت سازی است که حتی یک کلمه هم در مورد این موضوع ویرانگر که صد درصد ناشی از بی تدبیری است به مردم ایران پاسخ نمی فرمایید !
برادر عزیز؛ نمی شود موضوع مهم را به فراموشی سپرد و بازار را به هم ریخت و عوامل زیر مجموعه شما اقدام قریب به یقین عمدی و صرفا سودجویانه خود را به جاهای دیگر نسبت داده و فرافکنی کنند و بدتر از آن با انتشار نامه قصد فریب و انحراف اذهان مردم و مسئولان از این موضوع بسیار مهم را داشته باشند! فردا نیایید برجام و اف ای تی اف را بهانه کنید که دست شما نیست .
مردم و نظام را معطل بی توجهی خودتان نکنید به کار و اقدامات عوامل تحت امر خود که فقط به قصد سودجویی برای موضوع کلیدی ارز بحران می آفرینند که این بحران قیمت سازی دست خود شماو مساله کاملا داخلی است و به نظر مساعد خارج ربط ندارد و داخل ایران قابل حل است ! پاسخ دهید که چرا عوامل تحت امر شما در تعطیلات برای ارز قیمت سازی کرده و بازار را به هم ریختند و بعدش فرافکنی و سعی در انحراف اذهان مردم و مسولین نظارتی داشتند تا بعدا چیزهای دیگر را بهانه امتیاز دادن الکی خود به دیگران نکنید؟
مردم تحت تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا که با عهد شکنی خود بر این ملت مظلوم تحمیل شد در فشارند فشار آنها کافیست نباید عوامل تحت امر شما در قضیه ارز برای ارز و اقتصاد کشور بحران بیافرینند یک کلام : قیمت ارز مساله داخلی و دست شماست و زندگی مردم بخاطر سودجویی صرافان تحت امر شما به هم ریخته است "

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین