پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۷۱۷۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران از تسریع در رسیدگی به شکایات با ثبت اطلاعات در سایت اتحادیه خبر داد.

شعار سال: مهدی محبی رئیس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران تاکید کرد: در شرایط کنونی که کشور با شیوع ویروس کرونا مواجه است، تلاش همه دولتمردان و آحاد جامعه بر کم کردن تردد های شهری و بین شهری است، لذا بکارگیری کسب و کارهای اینترنتی بر همین پایه تا حد زیادی توانسته به کمک کنترل شیوع بیشتر این بیماری نماید.

محبی افزود: در همین راستا اتحادیه دستگاه های مخابراتی برآن شده است تا برای رسیدگی به شکایات افراد در خصوص دستگاه های مخابراتی و ارتباطی تمهیداتی بیندیشد تا ضمن جلوگیری از تجمع شاکیان و رسیدگی بموقع و سریع این شکایات، از تردد های شهری جلوگیری به عمل آورد.

وی ادامه داد: افراد می توانند با ورود به سایت اتحادیه دستگاههای مخابراتی تهران(TTU.IR) و ثبت اطلاعات درخواست شده طبق دستورالعمل درج شده، شکایت خود را در همان محل زندگی و کار خود به ثبت برسانند تا در سریعترین زمان ممکن، اتحادیه به شکایت شاکیان رسیدگی نماید.

رئیس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اضافه کرد: شرکت های مربوطه ملزم هستند تابع قوانین به شکایات ارسالی رسیدگی نمایند و از قوانین تخطی ننمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اتاق اصناف تهران، تاریخ 1 اردیبهشت 99، کد مطلب: 26534: www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
0
0
هیچ رسیدگی واقعی نمیکنن تهش هم میگن مشکل طبیعی بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین