پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۴ - 2025 June 05
کد خبر: ۲۷۲۱۵۲
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
میلیارد‌ها نفر در سراسر جهان در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. این خانه‌نشینی با تغییر سبک زندگی، معادلات را در تمام بازار‌ها بهم زده است. برخی از کالا‌ها کمیاب شده‌اند، برخی از کالا‌ها مثل نفت به شکل عجیبی ارزش‌شان را از دست داده‌اند و برخی دیگر از کالا‌ها نیز ناگهان محبوب شده‌اند.
شعارسال:در طول دوران قرنطینه برخی کالاها به محبوبیت ناگهانی رسیده‌اند که از تغییر سبک زندگی مردم با همه‌گیری ویروس کرونا روایت می‌کنند.
 
میلیاردها نفر در سراسر جهان در قرنطینه خانگی به سر می‌برند. این خانه‌نشینی با تغییر سبک زندگی، معادلات را در تمام بازارها بهم زده است. برخی از کالاها کمیاب شده‌اند، برخی از کالاها مثل نفت به شکل عجیبی ارزش‌شان را از دست داده‌اند و برخی دیگر از کالاها نیز ناگهان محبوب شده‌اند.
 
«گروه تحقیقاتی گلیمپس»، که درباره روندهای دنیای اینترنت تحقیق می‌کند، آمارهایی را درباره کالاهای محبوب منتشر کرده که نشان از تغییر دفعتی سبک زندگی دارد.
 
تحلیل نشانه‌های رفتاری صدها میلیون کاربر در سراسر وب، نشان می‌دهد که «دمبل ورزشی» یکی از کالاهایی است که علاقه به آن به طور ناگهانی افزایش یافته است. در طول ماه گذشته، محبوبیت دمبل ورزشی 725 درصد بیشتر شده است. به این دلیل که عده زیادی حالا در خانه ورزش می‌کنند.
 
از سوی دیگر، با کمبود دستمال توالت، علاقه به شیر آب دستشویی افزایش 379 درصدی داشته است. بسیاری از مردم غربی، به دنبال آن رفته‌اند که برای سرویس‌های بهداشتی‌شان به سبک شرقی‌ها، شیر و شیلنگ آب تهیه کنند.
 
همچنین محبوبیت صفحه نمایش خارجی و موس برای لپ‌تاپ نیز به ترتیب 160 و 85 درصد افزایش یافته است. این روند، حکایت از دورکاری در قرنطینه و نیاز به ابزاری دارد که کاربری لپ‌تاپ‌ها را برای کارهای طولانی مدت ساده کند.
 
همه‌چیز در جهان تغییر کرده و تحلیل روندهای اینترنتی در میان کالاها نیز، حکایت از تغییر سبک زندگی دارد.
 
اینفوگرافیک زیر که از پایگاه داده‌پردازی استاتیستا به فارسی برگردانده شده، روند محبوبیت کالاها را بر اساس پیمایش گلیمپس نشان می‌دهد:
 


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری اعتماد آنلاین ،تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت   1399،کدخبر:401306 ، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین