پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۷۴۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
رئیس اتحادیه صباغان و گلزنان تهران با ابراز تاسف از تسویه حساب ناخواسته کارگران اظهارکرد: سال ۹۸ سخت‌ترین و بدترین سال کسب و کار برایمان بود، شرمنده کارگرانی هستیم که به اجبار و با چشمان اشک بار با آن‌ها تسویه حساب کردیم.
شعار سال: حسن سلیمی رئیس اتحادیه صباغان و گلزنان تهران گفت: ۵۰ سال است که تولیدکننده هستم و ۴۰ سال از آن را رئیس اتحادیه صنف صباغان بوده ام، سال ۹۸ بدترین سال کسب و کارمان بود، با تمام وجودم برای تمامی صنوف خصوصا تولید کنندگانی که به خاطر شرایط سخت سال ۹۸ و شیوع کرونا به ارمغان آورد، شرمنده کارگرانی هستیم که به اجبار و با چشمان اشک بار با ایشان تسویه حساب کردیم.

وی تصریح کرد: اگر این شرایط کنترل نشود و فشار‌های مضاعف از دوش کسبه برداشته نشود، دولت باید شدیداً انتظار بیکاری و بحران پس از کرونا را داشته باشد.

سلیمی در ادامه افزود: به واسطه بحران تحریم‌ها سال ۹۸ از ابتدا با نبودن و عدم وجود مواد اولیه برای تولید شروع شد، سپس ماه رمضان که برای بسیاری از صنوف کاملاً تعطیل است و ماه‌های محرم و صفر نیز از کسب و کار خبری نیست، به دنبال این ماه ها، سقوط هواپیما و شهادت سردار سلیمانی برای بسیاری معامله، تولید و خرید و فروش را کاملاً تحت شعاع داده و راکد کرد، پایان سال هم شیوع ویروس کرونا ارمغانی برای نابودی کامل اصناف شد.

سلیمی با بیان اینکه شرایط اسف بار کسب و کار در سال ۹۸، رمقی برای ادامه حیات هیچ صنفی باقی نگذاشته است ادامه داد: بسیاری از تولیدکنندگان نتوانستند به کار خود ادامه بدهند و یکی پس از دیگری واحد‌های تولیدی خود را با وجود تالمات روحی، بستند، کارگران خود را با تمام نقدینگی باقی مانده در جیب، تسویه و با چشمان اشک بار کرکره صنعت را پایین آوردند، اما سازمان امور مالیاتی ظاهراً نمی‌تواند مشکلات را ببیند و خود برای همگانی که از دار و ندار خود مایه گذاشته‌اند تا چراغ تولیدی خود را به هزاران زحمت و تنها به دلیل نگه داشتن کارگرانی که چشم امیدشان به همان باز ماندن محل کارشان است روشن نگه دارند، همان الزامات پرداخت مالیات را برنامه‌ریزی می‌کند.

وی تصریح کرد: سازمان مالیاتی بداند که اصناف هیچ در بساط ندارند، قریب به ۸۰ درصد از آن‌ها حتی توان پرداخت حقوق را نیز ندارند، اتحادیه نیز به جهت عدم کسب وکار اعضایش شرایط اخذ حق عضویت و در نتیجه پرداخت هزینه‌های اتحادیه را ندارد، دولت اصناف را درک کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گسترش، تاریخ انتشار: 15 اردیبهشت 1399، کد خبر: 97448 ،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
0
0
اصناف بی پول ، دولت بی پول تر عجب فاجعه اقتصادی بشه کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین