پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان گفت: ۹۰ طرح زیربنایی کشاورزی و غیرکشاورزی در استان خواهان دریافت زمین های دولتی و ملی هستند.

شعار سال: صالح دریانورد در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: در کارگروه زیربنایی استان طرح هایی برای واگذاری زمین های دولتی و ملی بررسی شده و در این زمین ها قرار است طرح های کشاورزی و غیرکشاورزی نیز اجرا شود.

وی بیان داشت: طرح های مناطق روستایی نیازمند زیر یک هکتار زمین مصوب می شود و دیگر طرح ها مورد بررسی دقیق تر قرار می گیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی هرمزگان اظهارکرد: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی از ابزارهای تامین منابع مالی است که باید نشست های کارگروه واگذاری این پروژه ها توسط دستگاه ها تشکیل و اجرای این مصوبه قانونی آغاز شود.

وی گفت: تصمیم های مدیریتی مبتنی بر آمار است و خروجی آن نیز ارائه آمار درست می باشد که باید دستگاه های اجرایی استان به مقوله آمار و برنامه ریری در مدیریت توجه ویژه داشته باشند.

دریانورد همچنین به کلیت بسته سیاستی دولت برای دوران پساتحریم اشاره کرد و بیان داشت: این بسته برای مدت پنج ماه تدوین شده و تقاضا و عرضه را مورد هدف قرار داده است تا با سیاست های پولی و مالی میزان تقاضا و توان افرادی که کالا و خدمات دریافت می کنند در بازار بالا رود و محرکی برای تولید ایجاد شود.

وی افزود: در زمینه عرضه نیز فراتر از بازارهای داخلی هدف گذاری شده تا اقتصاد به حرکت درآید و این بسته با ظرافت طراحی شده تا از این ماه های سخت عبور کنیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری صدف، تاریخ انتشار: -، کد مطلب: -:www. sadafnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین