پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 17
کد خبر: ۲۷۵۷۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
دولت روحانی در حالی در سال ۱۳۹۶ مجوز برداشت ۱/۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی جهت اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری را دریافت کرد که براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت کار، بخشی از این منابع در شهر تهران صرف اموری همچون توسعه باشگاه بدنسازی، توسعه سالن ورزشی، تولید لباس بچگانه و ... شده است.

شعار سال: دولت روحانی در سال ۱۳۹۶ مجوز برداشت ۱/۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی جهت اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری را از مقام معظم رهبری دریافت کرد.

[سند]در این طرح که به قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری مشهور است، مقرر شده بود در کنار منابع صندوق توسعه ملی، بخش دیگر منابع را نیز چهار بانک دولتی برای اعطای تسهیلات فراهم کنند.

جدای از اینکه طرح مذکور چقدر موفقیت داشته، نکته جالب این است که براساس اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بخشی از این منابع در شهر تهران صرف اموری همچون توسعه باشگاه بدنسازی، توسعه سالن ورزشی، تولید لباس بچگانه در محله جوادیه تهران (منطقه ۱۶)، تولید عدسی عینک در خیابان جمهوری تهران، آرشیو الکترونیکی اسناد در تهران، نصب تجهیزات مخابراتی در شهر تهران و موارد جالب‌توجهی از این دست شده است.

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری 90 اقتصادی، تاریخ انتشار 24    اردیبهشت    99، کد خبر:    2130788، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین