پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۶۶۲۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱
متوسط قیمت یک سکه بهار آزادی طرح جدید در سال ۸۹ حدود ۳۲۵ هزار تومان بوده، درحالی که امروز در بازار آزاد قیمت سکه ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

شعار سال: طبق آمار بانک مرکزی متوسط قیمت فروش یک قطعه سکه تمام بهارآزادی طرح جدید در سال ۸۹ معادل ۳۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان بوده است.

با این حساب، قیمت سکه از ۳۲۵ هزار و ۱۰۰ تومان در سال ۸۹ به ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در روز جاری (۲۸ اردیبهشت ماه سال ۹۹) رسیده است! بنابراین قیمت سکه طی سال حدود ۷ میلیون تومان افزایش داشته است.

براساس آمار بانک مرکزی، متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد شهر تهران در اسفندماه سال جاری ۵ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱۷.۹ درصد و ۳۱.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۵ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۷۰۰ تومان و ۶ میلیون و ۱۵۸ هزار و ۳۰۰ تومان بوده است.

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در اسفند ماه ١٣٩٨ در بازار آزاد شهر تهران ۵ میلیون و ۹۸۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۱۸.۶ درصد و ۲۹.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین حداقل و حداکثر نرخ فروش سکه مذکور در ماه یاد شده به ترتیب ۵ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان و ۶ میلیون و ۲۵۵ هزار تومان بوده است.

بازار سکه و ارز , قیمت سکه , بانک مرکزی ,

متوسط قیمت فروش یک سکه تمام بهار آزادی طرح قـدیم در بازار آزاد شهر تهران در سال ۹۸ معادل ۴ میلیون و ۵۲۳ هزار و ۴۰۰ و طرح جدید ۴ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان بود که نسبت به سال ۹۷ به ترتیب ۳۳.۹ درصد و ۲۹.۹ درصد افزایش یافته است.

متوسط قیمت سکه طرح جدید در بهمن ماه سال گذشته ۵ میلیون و ۴۳ هزار و ۷۰۰ تومان، دی ماه ۴ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان، آذرماه ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان، آبان ماه ۴ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان، مهر ماه ۴ میلیون و ۹ هزار و ۶۰۰ تومان، شهریور ماه ۴ میلیون و ۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان، مرداد ماه ۴ میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۰۰ تومان، تیرماه ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۱۰۰ تومان، خرداد ماه ۴ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۸۰۰ تومان، اردیبهشت ماه ۵ میلیون و ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و در فروردین ماه ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 228 اردیبهشت    99، کد خبر:    2267597، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین