پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
سرپرست وزارت صنعت از تشکیل کارگروه پیگیری طرح‌های توسعه‌ای در این وزارتخانه خبر داد.

شعار سال: حسین مدرس خیابانی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این کارگروه ماموریت دارد تا با محوریت دو سازمان توسعه‌ای (ایدرو و ایمیدرو) و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، به صورت هفتگی به پایش و رفع موانع پیش روی طرح‌های اولویت‌دار صنعتی و معدنی کشور بپردازد.

سرپرست وزارت صنعت در ادامه افزود:پیرو جلسه برگزار شده در وزارت کشور مبنی بر پیگیری طرح‌های توسعه‌ای شرق و غرب کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت کارگروه ویژه‌ای را مامور کرد تا با رویکرد‌های اعلام شده از سوی وزارت کشور و با محوریت دو سازمان توسعه‌ای ایدرو و ایمیدرو و نیز سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، به صورت هفتگی به بررسی میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های اولویت‌دار و رفع موانع آن‌ها بپردازد.

*** حمایت بانک صنعت و معدن در اجرای پروژه‌ها

مدرس خیابانی در ادامه بیان داشت: در اولین جلسه این کارگروه، مصوب شد تا دو طرح اولویت‌دار این وزارتخانه از جمله تولید چادر مشکی و تولید تایر خودرو‌های سنگین، با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تشکل‌های تولیدی مرتبط و نهاد‌های عمومی از جمله آستان قدس رضوی، بنیاد مستضعفان، وزارت دفاع و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) مورد پیگیری ویژه قرار گرفته و مراحل پیشرفت اجرای پروژه، به صورت هفتگی پایش و گزارش شود.

وی در ادامه تصریح کرد: بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی، در کنار این کارگروه قرار خواهد گرفت تا بتواند حمایت‌های مالی لازم از اجرای این پروژه‌ها را صورت دهد.

*** پیوند دو سازمان توسعه‌ای به منظور اجرای پروژه‌های اولویت‌دار صنعتی و معدنی

مدرس خیابانی با بیان اینکه توجه به اجرای پروژه‌های اولویت‌دار در استان‌های مرزی از جمله رویکرد‌های حائز اهمیت در این کارگروه است، اضافه کرد: بر این اساس، تلاش خواهد شد تا پیوند مستحکمی میان دو سازمان توسعه‌ای ایدرو (سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) و ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) برای مشارکت در اجرای طرح‌های اولویت‌دار برقرار شود.

وی در ادامه افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت مصمم است تا علاوه بر تمرکز بر موضوعات اولویت‌دار امروز کشور، از روند توسعه نیز غافل نشده و امور توسعه‌ای را نیز به موازات توجه به مسائل روز حوزه‌های صنعتی، معدنی و تجاری پیش برد.

*** برگزاری جلسه ویژه

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان، خاطرنشان کرد:ظرف هفته‌های آینده، جلسات ویژه‌ای با هیات عامل ایمیدرو، ایدرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار خواهد شد تا بتوان پروژه‌های اولویت‌دار بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تولیدی کشور را عملیاتی کرد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 31 اردیبهشت 99، کد خبر:    175682، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین