پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۸۱۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
سیاست تقسیم سود در سال 97، با توجه به سود اندک شرکت 10 درصد لحاظ شد اما در نهایت سیاست تقسیم سود شرکت به 90 درصد تغییر پیدا کرد.

شعار سال: بابک باقری، معاون تامین مالی تامین سرمایه تمدن گفت: کسی ادعا نکرده که p/e به ۱۰۰ خواهد رسید، داده‌هایی را که خارج از مسائل موثر بر رشد بوده حذف کردیم و در نهایت به بازه منطقی بین ۳۰ تا ۸۰ رسیدیم که کف آن را به عنوان مبنای محاسبه ارزش شرکت از P/e در نظر گرفتیم و بعد در روش ارزش‌گذاری فقط ۳۳ درصد از این رقم را استفاده کردیم.

نهایت P/e که شرکت در بازار عرضه اولیه می‌کند ۱۴.۰۹ درصد است که از متوسط بازار کمتر است.
سیاست تقسیم سود در سال ۹۷، با توجه به سود اندک شرکت ۱۰ درصد لحاظ شد، اما در نهایت سیاست تقسیم سود شرکت به ۹۰ درصد تغییر پیدا کرد.
هر فردی که در عرضه اولیه مشارکت کند، بخشی از مشارکتش را در قالب سود نقدی دریافت خواهد کرد.
به دلیل تورم، روند رشدی مصرف ماکارونی در سبد خانوار بیشتر شده و تبلیغات و بازاریابی منجر به رشد سالانه و افزایش تقاضا این محصول شده است.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری صدای بورس، تاریخ انتشار 7 خرداد    99، کد خبر:    413560، www.sedayebourse.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین