پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۷۸۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان صرفا تا پایان خرداد از سوی بانک مرکزی تمدید شد.
شعارسال: بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان صرفا تا پایان خرداد از سوی بانک مرکزی تمدید شد.
 
 براساس بخشنامه منتشره از سوی بانک مرکزی، بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان صرفا تا پایان خرداد تمدید شد. بر اساس نامه اخیر این بانک، با توجه به شرایط کرونا، مانده سهمیه مصرف نشده برای اجرای بند (ل) تبصره 16 بودجه 98 برای تسهیلات زیر 100 میلیون تومان اشخاص حقیقی و شرکت های تعاونی صرفا تا پایان خرداد قابل استفاده بوده و مشمولین می توانند برای آخرین بار از این مزیت قانونی استفاده کنند.
 
بانک‌های عامل این مصوبه بانک‌های ملی، سپه، توسعه تعاون، صنعت و معدن، توسعه صادرات و کشاورزی، رفاه کارگران، ملت، صادرات و تجارت هستند و افراد با پرداخت اصل تسهیلات کمتر از 100 میلیون تومان، از پرداخت سود و جرایم آن تا سقف 100 میلیون تومان معاف می‌شوند.
 
لازم به ذکر است در بودجه سال 1399 و پس از چهار سال، بخشودگی سود و جرایم تسهیلات زیر 100 میلیون تومان حذف شده و امسال بودجه ای به این امر اختصاص نمی یابد.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  تسنیم  ،تاریخ انتشار:  10 خرداد 1399،کدخبر :   2275810،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین