پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۸۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
محمدعلی دهقانی دهنوی معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه کشور ما در میان ۱۹۰ کشورجهان در رده ۱۷۸ کشور شاخص راه اندازی کسب و کار قرار داشت، گفت: سهولت کسب و کار یکی از شاخص‌های مهم بین المللی برای سنجیدن سطح اقتصاد کشورهاست.
شعار سال: معاون وزیر اقتصاد گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و اجرای سه گام، شاخص‌های بالای فرایند آغاز کسب و کار در جهان را بدست آوردیم.

" محمدعلی دهقانی دهنوی" در گفتگو با تیتر امشب از افتتاح رسمی "پنجره واحد شروع کسب و کار" گفت و افزود: امیدواریم با افتتاح این پنجره وعده داده شده برای بهبود فضای کسب و کار محقق شود.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه کشور ما در میان ۱۹۰ کشورجهان در رده ۱۷۸ کشور شاخص راه اندازی کسب و کار قرار داشت، گفت: سهولت کسب و کار یکی از شاخص‌های مهم بین المللی برای سنجیدن سطح اقتصاد کشورهاست.
دهقانی دهنوی گفت: فرایند شروع کسب و کار، از ثبت قانونی گرفته تا ملزومات مربوط به مالیات و تامین اجتماعی، یکی از زیرشاخه‌های این شاخص اقتصادی است.
معاون وزیر اقتصاد افزود: تاکنون در کشور ما ثبت شرکت‌های اقتصادی و مراکز کسب و کار با مسئولیت محدود و فرایند آن بیش از ۷۲ روزه زمان بر بود در صورتیکه در کشور نیوزلند کلیه فرایند راه اندازی یک کسب و کار در نیم روز کاری انجام می‌شود.
تعداد بازدید : 4
دکتر دهقانی دهنوی گفت: با افتتاح پنجره واحد تسهیل در شروع فرایند کسب و کار حاصل می‌شود.
او با بیان اینکه با اجرای دو گام حدود ۶۰ روز در فرایند ثبت شروع کسب و کار تسهیل می‌شود از گام سوم تسهیل در فرایند کسب و کار گفت و افزود: با همکاری قوه قضائیه نیازی به گواهی صدور عدم سوء پیشینه نیست. در گام دوم تسهیل در ثبت نام نظام امورمالیاتی بود که حدود ۵۵ روز طول می‌کشید.
معاون وزیر اقتصاد افزود: از این پس با اعتماد به متقاضیان کد مالیاتی و اقتصادی داده می‌شود مگر آنکه اعتبار آن‌ها صحت نداشته باشد.
تعداد بازدید : 4
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در ارتباط تصویری ضمن ابراز خوشحالی از بدست آوردن رتبه بهتری در رنکینگ رتبه بندی بانک جهانی در افتتاح کسب و کار‌های نوپا گفت: با افتتاح پنجره واحد شاهد بهبود کسب و کار و افزایش اشتغال و تولید خواهیم بود.

حسین سلاح‌ورزی با بیان اینکه در گذشته تصمیم بر این بود که سالیانه ۱۰ رتبه ارتقا رتبه جهانی داشته باشیم، افزود: تجربه همکاری در ایجاد پنجره واحد کسب و کار شاخص کشور را در جایگاه جهانی بهبود بخشید.
او گفت: امیدواریم گام سوم در تمام مراکز استان‌ها اجرا شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شبکه خبر،تاریخ انتشار:10خرداد1399،کد خبر:795834،www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین