پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۹۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
بانک شهر شعبه شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا‌ویروس پلمب شد.

شعارسال: یک منبع آگاه در فرمانداری شهرستان بوئین زهرا در قزوین اظهار کرد: با توجه به سهل انگاری در حفظ سلامت شهروندان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مدیریت این بانک، این شعبه بانک شهر پلمب شد.


وی با اشاره به هشدار‌های متعدد بهداشتی به این واحد بانکی اظهار کرد: در حالی که چندین بار از سوی فرمانداری و شبکه بهداشت شهرستان بوئین زهرا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هشدار‌های لازم اعلام شده بود، اما این بانک توجهی به هشدار‌ها نکرد و در نهایت این بانک شهر شهرستان بوئین زهرا پلمب شد.

یک منبع آگاه در بانک شهر سرپرستی استان قزوین نیز با تائید این خبر گفت: با توجه به ازدحام مردم و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی آن‌ها این بانک توسط فرمانداری شهرستان بوئین زهرا تعطیل شد.

وی در پاسخ به این سئوال که از فرمانداری و شبکه بهداشت شهرستان نیز بار‌ها به این شعبه اخطار داده شده بود بابت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اما بانک همچنان فعالیت خود را انجام می‌داد گفت: مردم باید نکات بهداشتی را رعایت می‌کردند که رعایت نکرده اند، البته پرسنل بانک هم باید بیشتر از همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کردند.

شهرستان بوئین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۹۲۱۶۶۹: www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین