پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۰۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
اداره کل دامپزشکی استان البرز از ممنوعیت فروش مرغ سبز خبر داد و گفت: فروش تخم مرغ نیز فقط به صورت بسته بندی امکان پذیر است.
شعارسال:اداره کل دامپزشکی استان البرز از ممنوعیت فروش مرغ سبز خبر داد و گفت: فروش تخم مرغ نیز فقط به صورت بسته بندی امکان پذیر است.
 
علیرضا جمالی، معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این رابطه گفت: با توجه به میزان مصرف مرغ و تخم مرغ میان مردم مقرر شد کشتارگاه‌ها در سطح کشور به صورت ممیزی فعالیت خود را اجرایی کنند و کشتارگاه‌ها رتبه بندی خواهند شد.
 
معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی استان البرز اضافه کرد: مرغ‌ها با هدف ارائه خدمات مفید به مردم در سه رتبه a+، a، b تقسیم شده است، در این میان ضایعات مرغ نیز جداسازی می‌شود و مرغ با بهترین کیفیت به متقاضیان ارائه خواهد شد.
 
جمالی تصریح کرد: مردم پیش از این هزینه مرغ خالص را پرداخت نمی‌کردند چرا که ضایعات مرغ پاکسازی نمی‌شد، اما از این پس و با اجرای این طرح قیمت اصلی وزن مرغ پرداخت خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه باید کیفیت کشتارگاه‌ها را ارتقاء دهیم، اضافه کرد: مرغ‌های درجه یک (a+) برای مرغ‌های بسته بندی شده استفاده خواهد شد.
 
این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بسته بندی در حد نیاز مردم انجام خواهد شد، یادآور شد: خرد کردن مرغ در مغازه‌ها ممنوع است و انتظار می‌رود شهروندان و مغازه داران در این رابطه دقت نظر کافی را داشته باشند.
 
معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی تأکید کرد: از این پس تنها این سه درجه مرغ به شهروندان ارائه خواهد شد چیزی به نام فروش مرغ سبز در مغازه‌ها وجود نخواهد داشت.
 
جمالی افزود: فروش مرغ سبز در مغازه های غیر مجاز است و اگر دیده شود ضبط خواهد شد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری برنا   ،تاریخ انتشار:  18 خرداد 1399،کدخبر: 1011934،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
من متوجه دليلش نشدم اگر كسي فهميد به منم بگه من كه ميخريدم خيلي هم راضي بودم واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین