پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۸۰۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
همتی در سخنان خود در صحن علنی مجلس به بانکی اشاره کرد که مدیرانش در دادگاه مفاسد اقتصادی محکوم شدند که در این موضوع شاهد حضور برخی از مدیران بانک سرمایه در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی بودیم. اختلاس‌هایی که در این بانک به صورت شبکه‌ای صورت گرفت تا مدت‌ها نقل محافل کارشناسان اقتصادی و حتی رسانه‌های بیگانه بود. بانک سرمایه در حال حاضر با زیان نزدیک به ۲۷ هزار میلیارد تومانی روبروست
شعارسال: با گذشت چند روز از حرف‌های جنجالی همتی رئیس کل بانک مرکزی در مورد سه بانکی که مدیریت آن‌ها را بانک مرکزی برعهده گرفته است هیچکدام از سایت‌ها به دلائل مختلف که یکی از جنبه‌های آن مربوط به تعاملات بازرگانی می‌شود مطلبی را منتشر نکردند. اما با توضیحات همتی پیدا کردن این بانک‌ها کار سختی نبود. تنها نگاهی به لیست صورت‌های مالی چند بانک خصوصی کاملا این گراف را در اختیار قرار می‌داد.

همتی در سخنان خود در صحن علنی مجلس به بانکی اشاره کرد که مدیرانش در دادگاه مفاسد اقتصادی محکوم شدند که در این موضوع شاهد حضور برخی از مدیران بانک سرمایه در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی بودیم. اختلاس‌هایی که در این بانک به صورت شبکه‌ای صورت گرفت تا مدت‌ها نقل محافل کارشناسان اقتصادی و حتی رسانه‌های بیگانه بود. بانک سرمایه در حال حاضر با زیان نزدیک به ۲۷ هزار میلیارد تومانی روبروست.

مختصات دیگر همتی مربوط به بانک آینده می‌شد که با دادن تسهیلات کلان به شرکت‌های زیر مجموعه خود خلاف مصوبات بانک مرکزی چالش جددیدی را در نظام بانکی کشور رقم زده است. تسهیلات کلان بانک آینده به شرکت‌های زیر مجموعه خود در اکثر موارد با مصوبات بانک مرکزی سازگار نیست که در برخی از گزارشات همین پایگاه خبری به آن اشاره شد. (کلیک کنید)

بانک سومی که باید از آن نام برد بانک دی است که مورد عتاب رئیس کل بانکم مرکزی قرار گرفت. بانک دی که در حال حاضر با زیان نزدیک به ۱۲ هزار میلیارد دست و پنجه نرم می‌کند.

این سه بانک که نامشان برای اولین بار در پایگاه خبری نبض بازار منتشر می‌شود جزو بانک‌های مسئله دار کشور در چندسال اخیر بوده و هستند و البته باید این سؤال را از ریاست محترم بانک مرکزی پرسید که لزوم ادامه کار این بانک‌ها با توجه به موضوعات زیادی که برای نظام اقتصادی کشور به وجود آورده اند چیست؟



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نبض بازار، کد خبر:۶۴۲۲۵، تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، nabzebaazaar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین