پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۸۱۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱
خواننده ای با ارسال عکس منعکس شده در خبر مدعی شده است که بانک آینده اطلاعیه وام یک تا پنج میلیونی بدون ضامن و سود را بشدت تبلیغ نموده است. وقتی برای اخذ احتمالی وام به شعبه مراجعه شد، گفتند که : حساب باز کرده،پنج میلیون واریز کنید تا ما آنرا مسدود کرده ومعرفی تان کنیم به فروشگاه خاص! پنج‌میلیون خرید اقساطی کنید. خدا از سر تقصیراتتان بگذرد. از روابط عمومی محترم بانک آینده، درخواست روشنگری و ارایه توضیحات داریم.

شعار سال : خواننده‌ای با ارسال عکس منعکس شده در خبر مدعی شده است که بانک آینده اطلاعیه وام یک تا پنج میلیونی بدون ضامن و سود را بشدت تبلیغ نموده است. وقتی برای اخذ احتمالی وام به شعبه مراجعه شد، گفتند که: حساب باز کرده، پنج میلیون واریز کنید تا ما آنرا مسدود کرده ومعرفی تان کنیم به فروشگاه خاص! پنج‌میلیون خرید اقساطی کنید. خدا از سر تقصیراتتان بگذرد. از روابط عمومی محترم بانک آینده، درخواست روشنگری و ارایه توضیحات داریم.

گلایه از وام بدون بهره و ضامن بانک آینده

 

ارسالی شهروندان برای پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین