پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۵۰۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
دکتر محمدامین زرگرگفت: با توجه به اینکه پیک بیماری در خوزستان از اردیبهشت‌ماه شروع شد و همچنان در پیک هستیم، به طور متوسط روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ مورد اعزام اورژانسی بیماران مشکوک به کرونا انجام می‌شود؛ البته برخی اعزام‌های بین بیمارستانی نیز موارد مثبت کرونا هستند.

شعار سال:رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام ۳۷۶۰ عملیات اعزام بیماران مشکوک به کرونا در مدت همه‌گیری این بیماری خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدامین زرگر با اشاره به اقدامات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در همه‌گیری کرونا اظهار کرد: اورژانس پیش بیمارستانی از اسفندماه تاکنون درگیر شیوع کرونا است و در حال حاضر نیز که سطح اعزام‌های بیماران مشکوک به کرونا در دیگر استان‌ها کاهش یافته، با توجه به اینکه پیک بیماری در خوزستان از اردیبهشت‌ماه شروع شد و همچنان در پیک هستیم، به طور متوسط روزانه بین ۵۰ تا ۶۰ مورد اعزام اورژانسی بیماران مشکوک به کرونا انجام می‌شود؛ البته برخی اعزام‌های بین بیمارستانی نیز موارد مثبت کرونا هستند.

وی افزود: با تلاش همکاران ما، تاکنون شکایتی در زمینه عدم خدمات‌رسانی به مردم در خوزستان نداشته‌ایم.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تا روز گذشته (۲۷ خردادماه)، در مجموع حدود ۳ هزار و ۷۶۰ عملیات اعزام بیماران مشکوک به کرونا انجام شده است. با وجود تمهیدات ویژه‌ای که باید برای اعزام بیماران کرونایی انجام شود، نیروهای فوریت‌های ۱۱۵ سریعا بر بالین بیماران حاضر شده و اقدامات درمانی و انتقال بیماران را انجام داده‌اند.

زرگر عنوان کرد: در ابتدای شیوع کروناویروس، چهار دستگاه آمبولانس برای جابه‌جایی بیماران مشکوک یا مبتلا به کروناویروس در اهواز پیش‌بینی شده بود اما با توجه به افزایش موارد ابتلا و موارد اعزامی، واحد گندزدایی در بیمارستان رازی فعال شد و با افزایش تعداد آمبولانس‌های فعال در این خصوص، اکنون گندزدایی آمبولانس‌ها در بیمارستان رازی انجام می‌شود و سپس آمبولانس‌ها وارد چرخه فعالیت می‌شوند.

وی افزود: در حال حاضر در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز حدود ۳۵ دستگاه آمبولانس برای جابه‌جایی بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است که ۲۰ دستگاه از این تعداد در اهواز هستند.

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ،تاریخ انتشار:  28 خرداد 1399،کدخبر:  556145 ،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین