پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۶۲۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
تقریبا هر سند بالادستی را که باز کنیم، بند یا بندهایی از آن به الزام تحقق دولت الکترونیک اشارات مستقیم و غیر مستقیم دارند. ضمنا تحقق این مهم هم کار پیچیده ای نیست. ترکیبی است از مهیا سازی زیرساخت ، تعریف و فرآیند محور کردن ارایه خدمات ، در نظرگیری مسئول، طراحی نظام بازخورد و در نهایت، تدارک یک یا چند بانک اطلاعاتی . پس چرا این مهم ، تاکنون تحقق پذیر نشده است. سوالی که باید از رئیس جمهور مان بپرسیم !!! اهمیت این کار را هم از نظر یک کارشناس خبره، دنباله گیری می کنیم.

شعار سال : یک فعال حوزه کار تحقق دولت الکترونیک را موجب کاهش مراجعات حضوری مردم، افزایش کیفیت خدمات رسانی، حذف مقررات غیر ضرور و نوین شدن کسب و کار‌ها دانست.

تقریبا هر سند بالادستی را که باز کنیم، بند یا بند‌هایی از آن به الزام تحقق دولت الکترونیک اشارات مستقیم و غیر مستقیم دارند. ضمنا تحقق این مهم هم کار پیچیده‌ای نیست. ترکیبی است از مهیا سازی زیرساخت، تعریف و فرآیند محور کردن ارایه خدمات، در نظرگیری مسئول، طراحی نظام بازخورد و در نهایت، تدارک یک یا چند بانک اطلاعاتی. پس چرا این مهم، تاکنون تحقق پذیر نشده است. سوالی که باید از رئیس جمهور مان بپرسیم! اهمیت این کار را هم از نظر یک کارشناس خبره، دنباله گیری می‌کنیم.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین