پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴
معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و بنیاد صلح ساساکاوا سومین نشست کمیته راهبری پروژه مشترک توان افزایی زنان را به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار کردند. برخی از کارشناسان این گونه برنامه ها را فاقد خروجی ملموس و قابل اتکا برای کشور و زنان کارآفرین دانسته و آن را نوعی شوی مدیریتی تفسیر می کنند. اگر ابتکار واقعا به این برنامه اعتقاد دارد، عملکرد ملموس دو نشست قبلی را منتشر کند.

شعار سال : معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و بنیاد صلح ساساکاوا سومین نشست کمیته راهبری پروژه مشترک توان افزایی زنان را به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار کردند.

این جلسه با حضور معصومه ابتکار، مرتضی رحمانی موحد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، زهرا ارشادی مدیرکل حقوق بشر و زنان وزارت امورخارجه و لیلا فلاحتی مديركل بین الملل معاونت امور زنان و خانواده و نوبو تاناکا رئیس بنیاد صلح ساساکاوا، سونامی مدیر تحقیقات اقیانوسيه بنیاد ساساکاوا، میتسوگو سایتو سفیر ژاپن در ایران برگزار شد.

بررسی اقدامات مشترک سال گذشته، پیشنهادهای نوع همکاری در شرایط پساکرونا و ایجاد شرایط مناسب برای اشتغال و کارآفرینی بانوان با استفاده از تجربیات دو طرف در این جلسه مطرح و بر ادامه تعاملات و همكاری های مشترك تاکید شد.

تعداد بازدید : 46

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین