پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۴۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷
داور مسابقه کارآفرینی و تلویزیونی «میدون»، برای یکی از شرکت کننده های این مسابقه هدیه ای 260 میلیونی در نظر گرفت.

شعار سال: در جریان قسمت پنجم فصل دوم مسابقه کارآفرینی «میدون»، منصوره کریمی که اجرای اول این قسمت را برعهده داشت، با معرفی لوازم جانبی و تجهیزات جدید خودرو به صحنه «میدون» آمد.

پس از قضاوت داوران، حمیدرضا موثقی داور برنامه «میدون» با ارائه نظرات خود درباره اجرای این شرکت کننده، هدیه‌ای ۲۶۰ میلیونی برای رونق کسب و کار نوآورانه وی در نظر گرفت. این مبلغ میزان سرمایه‌ای که کریمی برای راه اندازی ایده و طرح خود در برنامه تعیین کرده بود.
مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی پنجشنبه و جمعه شب‌ها بعد از اخبار ۲۲ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

اشک‌های شوق شرکت کننده «میدون» بعد از دریافت هدیه ویژه این مسابقه

منصوره کریمی کارآفرین جوان شرکت کرده در مسابقه تلویزیونی «میدون» شب گذشته (پنجشنبه ۹ مرداد) موفق شد هدیه و تسهیلات ۲۶۰ میلیون تومانی این مسابقه برای راه اندازی و رونق یک کسب و کار نوآورانه را از آن خود کند.
وی از جمله زنان کارآفرین سرپرست خانوار که توانسته است با تلاش‌های خود طرح جدیدی را در زمینه تجهیزات خودرو مطرح کند.
حمیدرضا موثقی داور این برنامه به همراه سایر اعضای هیات داوری به تحسین این شرکت کننده پرداختند.
مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی پنجشنبه و جمعه شب‌ها بعد از اخبار ۲۲ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تعداد بازدید : 412

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تاریخ انتشار 10 مرداد    99، کد خبر:   34454، www.iribtv.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین