پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
عکس های جدیدی از محمود موسوی مجد جاسوس سیا و موساد در سوریه منتشر شد.

شعار سال: بی بی سی در این گزارش نوشته که محمود موسوی مجد به جرم جاسوسی برای سیا و موساد به اعدام محکوم شده است. ایران می‌گوید ۲۶ ماه قبل توسط نیروهای حزب‌الله لبنان شناسایی، دستگیر و‌ به ایران تحویل داد شد.

موسوی مجد در این عکس ها به عنوان مترجم كنفرانس مطبوعاتی بشار اسد و محمود احمدی ‌نژاد،  با فرماندهان ارتش سوريه و نيروی قدس سپاه در جبهه جنگ، در حرم حضرت زینب و در حرم حضرت رقیه و مجتمع آموزشی امام خمينی وابسته به سفارت ایران در سوریه دیده می شود.

عکسی نیز از مدارک پزشکی که نشان می دهد موسوی مجد در بيمارستان شيخ راغب حرب جنوب لبنان بستری شده منتشر شده است.

عکس‌های جدید جاسوس سیا و موسادعکس‌های جدید جاسوس سیا و موسادعکس‌های جدید جاسوس سیا و موسادعکس‌های جدید جاسوس سیا و موسادعکس‌های جدید جاسوس سیا و موسادعکس‌های جدید جاسوس سیا و موسادعکس‌های جدید جاسوس سیا و موسادعکس‌های جدید جاسوس سیا و موساد

شعار سال، با اندکی تلخیص و افاضات برگرفته از سایت فرارو،تاریخ انتشار: 4 تیر 1399، کدخبر:۴۴۴۶۵۸، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
0
جالبه که جاسوسا تا کجا نفوذ میکنند .آدم فکر میکنه که این افراد باید چهره های خاصی داشته باشند و وقتی این چهره ها رو به عنوان جاسوس می بینیم فکر می کنیم که چقدر موجه هستند و اصلا به قیافشون نمیاد که جاسوس باشند!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین