شعار سال : در خبرها آمده است که مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به ثبات قیمت تعرفه خدمات مخابراتی در تمام بخشها، اعم از صوت و دیتا از سال ۱۳۸۴ تاکنون، به لزوم افزایش حق اشتراک تلفن ثابت برای توسعه زیرساختهای مخابراتی تاکید کرد.
اما کسی از این مدیرکل محترم با صحبت های عوام فریبانه اش نپرسید که چرا باید هزینه توسعه زیر ساخت را مردم بپردازند؟
چرا دولت ها تاکنون تلاشی برای رفع انحصار از این حوزه انجام نداده اند؟
آیا مدیر کل محترم اطلاع دارند که هزینه مکالمه از سال 1384 تاکنون، چندبار اضافه شده است؟
واقعا شرکت مخابرات، خود را شرکتی پاسخگو در فرآیند خدمات رسانی می دانند؟
باور بفرمائید بخشی از شهروندان به حدبیزاری از رویه خدمات رسانی، پاسخگویی و مشتری مداری این شرکت رسیده اند( با ما تماس بگیرید تا اسناد رو کنیم). شرکت فربه ، غیرچابک ، پر هزینه، کم بهره ور ، ضعیف در پاسخگویی و مشتری مداری و ..... ، چه به داشتن انحصار در خدمات رسانی ؟ ببینید در جاهایی که فیبر نوری کشیده اند و انحصار خدمات اینترنت تا ماه پیش دست مخابرات بود، مردم چه ها کشیده اند؟ می توانیم صدها دلیل دیگر برای نارضایتی مردم از این شرکت برخوردار از حمایت های منجر به ارایه خدمات انحصاری ارایه کنیم.
باور بفرمائید که این رسم نامیمون ، رسم هیچ کجای دنیا نیست که هم هزینه توسعه زیر ساخت و هم هزینه خدمات ، توسط شهروندان پرداخت شود. با ایجاد رقابت سالم اقتصادی، می توان هزینه فراهم سازی بهترین زیر ساخت ها را برعهده بخش خصوصی واقعی انداخت. تا کی باید شهروندان تاوان این گونه تصمیمات و تصمیم گیری های یک جانبه و یک طرفه و غیر منصفانه را بدهند.
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال