پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۴۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
میرصانعی دبیرکل کانون کارگزاران تاکید کرد: مسئولیت اختلال سامانه‌ها با کارگزار نیست‌.
مسئولیت اختلال سامانه‌ها با کارگزار نیست‌، برای مثال شما به بانک مراجعه می‌کنید و حساب بانکی باز می‌کنید و برای هر برداشت و واریز مجبور هستید به بانک رفته و درخواست واریز یا برداشت بدهید، بانک برای تسهیل کار شما سرمایه‌گذاری می‌کند و اینترنت بانک در اختیار شما قرار می‌دهد ولی ما می‌دانیم که دنیای الکترونیک دنیای صد در صدی نیست و هیچ تضمینی ندارد و با اختلالاتی همراه است، در این راستا بانک هم از شما امضا می‌گیرد که هر اختلالی در سامانه به وجود آمد مسولیتش بر عهده بانک نیست.
 
در بازار سرمایه هم به همین صورت است هر مشتری باید به کارگزاری مراجعه کند و درخواست خرید یا فروش بدهد. کارگزاری برای تسهیل کار کاربران هزینه می‌کند و روی سامانه سرمایه‌گذاری می‌کند و از این بابت از مشتریان هیچ هزینه‌ای نمی‌گیرد و آنچه دریافت می‌شود فقط کارمزد کارگزاری است و برای راه‌انداری سامانه‌ها نیست، اما این سامانه ممکن است دچار مشکل شود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری  کاوالا ،تاریخ انتشار:  6 تیر 1399،کدخبر:   -، www.kavala.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین