پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۸۴۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
رئیس اتحادیه کفش‌های دست دوز با ابراز خرسندی از تشکیل «کارگروه تولید اتاق اصناف تهران» با حضور تعدادی از روسای اتحادیه‌های تولیدکننده اظهار داشت: نیاز به تشکیل کارگروه تولید در اتاق اصناف تهران از سال‌های دور احساس می‌شد و با تشکیل آن نیازمند نیروی بالایی هستیم که امید‌ها را به مرحله اجرای اهداف برساند.
شعار سال: رئیس اتحادیه کفش‌های دست دوز با ابراز خرسندی از تشکیل «کارگروه تولید اتاق اصناف تهران» با حضور تعدادی از روسای اتحادیه‌های تولیدکننده اظهار داشت: نیاز به تشکیل کارگروه تولید در اتاق اصناف تهران از سال‌های دور احساس می‌شد و با تشکیل آن نیازمند نیروی بالایی هستیم که امید‌ها را به مرحله اجرای اهداف برساند.

رسول شجری رئیس اتحادیه کفش‌های دست دوز تهران با تاکید بر هدفمندی و پی گیری مدبرانه خواسته‌های تولیدکنندگان بیان داشت: طرح مشکلات تولیدکننده از جمله مواد اولیه- بوروکراسی ها‌ی موجود در حوزه تولید کشور- عدم هماهنگی سازمان‌ها و ارگان‌ها با تولیدکننده‌های کشور- عدم ارائه تسهیلات بانکی- ضرورت بخشودگی‌های مالیاتی به جهت تشویق در اشتغال زایی- کاهش درصد‌های بیمه ای- ایجاد بازار‌هایی در خارج از کشور و یا امکان ایجاد آن به تولیدکننده توسط تمامی وزارت خانه‌هایی که مسئولیت این موضوع را بر عهده دارند و… هزاران موضوع در خصوص تولید می‌تواند در این کارگروه مطرح و پی گیری شود، شرط رسیدن به اهداف مذکور تنها با پی گیری هدفمند مسیر است، بدون هیچ تردیدی اگر تنها با نیت رفع موانع و مشکلات تولید در صنوف، این کارگروه تشکیل شده باشد، می‌تواند موفق عمل کند.

شجری افزود: در کارگروه تولید اتاق اصناف تهران باید کمیته‌هایی تشکیل شود که هر یک با پی گیری یکی از مشکلات و تمرکز، هم فکری و مسئولیت پذیری بتواند از مراحل اولیه تا رسیدن به هدف را انجام دهد. برنامه ریزی‌های هدفمندی باید صورت گیرد، در غیر این صورت کارگروه پس از مدتی امید‌های افراد شرکت‎کننده را تبدیل به یاس خواهد کرد و تنها زخمی بر دیگر زخم‌های تولیدکنندگان خواهد گذاشت، پس نیازمند نیروی بالایی هستیم تا بتوانیم امید‌ها را به مرحله تحقق هدف برسانیم.

شجری در خصوص شیوع ویروس کرونا بیان داشت: شیوع کرونا، درست در ماه پایانی سال، امید‌های تولیدکنندگان و فروشندگان را کاملاً نقش بر آب کرد، این شرایط تا کنون ادامه دارد. عدم وجود نقدینگی به سبب مشکلات تعطیلی واحد‌های صنفی و چک‌های برگشتی، شرایط تولید را کاملاً از بین برده است، علاوه بر محاسبات هر ساله، با تعطیلی‌های اخیر، صنف کفش‌های ماشینی شش ماه از کسب و کار افتاد، تولیدکنندگان ماندند با چک‌های برگشتی، دولت هم به جای حمایت، قوانینی را ضرب العجلی تصویب کرد تا تولیدکننده نابود شود.

وی افزود: تعقیب نکردن چک‌های برگشتی، چه معنی و مفهومی دارد؟ دولت نه تنها به وعده‌های خود در خصوص بیمه‌های بیکاری در سازمان تامین اجتماعی عمل نکرد؛ بلکه با قانون منع تعقیب چک، به یکی دیگر از سردرگمی‌ها و دردسر‌های صنوف نیز دامن زد، فروشنده کالا اکنون به درد چه کنم گرفتار شده است، کالاهایش رفته و صندوق نقدینگی خالی. دولت به داد اصنافی برسد که همیشه برای حمایت از تمام مشکلاتی نظیر جنگ- سیل- زلزله و … در کنار دولت حضور داشته است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت اتاق اصناف تهران، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1399 ، کدخبر: 28307 ، www.otaghasnaftehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین