پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۸۵۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
طبق مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مالیات عملکرد شرکت‌ها در صورت تثبیت یا افزایش اشتغال، از ۲۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.
شعار سال: طبق مصوبه روز گذشته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در مورد نرخ مالیات بر شرکت‌ها (واحد‌های تولیدی غیردولتی)، در صورت تثبیت یا افزایش اشتغال در امسال، نرخ مالیات عملکرد سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ از ۲۵ درصد به ۲۰ درصد کاهش می‌یابد.

این مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با توجه به شرایط موجود اقتصادی و با هدف پیشگیری از آثار و تبعات ناشی از تعدیل نیروی کار یا تعطیلی واحد‌های تولیدی در سال جهش تولید اتخاذ شده است.

طبق این مصوبه، در صورتی که واحد تولیدی در اسفند ۹۸ و یا در ۴ ماهه نخست امسال نسبت به تعدیل نیروی کار اقدام کرده باشد، می‌تواند با بازگشت نیروی کار تعدیل شده یا جایگزینی اشتغال جدید بر مبنای تعداد نیروی کار در فهرست بهمن ۹۸، از این مشوق مالیاتی بهره‌مند شود.

این مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جهت اتخاذ تصمیم به شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی ارائه شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری گسترش نیوزا، تاریخ انتشار: 11 تیر 1399، کد خبر: 107401، https://www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین