پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
برای نخستین بار تفاهم نامه شهرداری رشت و وزارت دفاع در خصوص اجرای پروژه سامانه حمل و نقل ریلی( تراموا ) در شهر رشت منعقد شد.پیرو تلاش ها و پیگیری های شهردار رشت به منظور جذب سرمایه گذار برای احداث و توسعه ی سیستم حمل و نقل انبوه بر تراموا در سطح شهر رشت جلسه ای برگزار گردید. در این جلسه طرفین در خصوص جنبه های مالی و اجرایی پروژه ی مذکور به مذاکره پرداختند و در پایان تفاهم نامه ای فی ما بین طرفین برای اجرای پروژه به صورت EPCF منعقد گردید.

شعار سال: برای نخستین بار تفاهم نامه شهرداری رشت و وزارت دفاع در خصوص اجرای پروژه سامانه حمل و نقل ریلی( تراموا ) در شهر رشت منعقد شد.

شعار سال: پیرو تلاش ها و پیگیری های شهردار رشت به منظور جذب سرمایه گذار برای احداث و توسعه ی سیستم حمل و نقل انبوه بر تراموا در سطح شهر رشت جلسه ای با حضور دکتر سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت، اسلامی معاون مهندسی دفاعی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به همراه هیاتی از شهرداری رشت متشکل از عاشوری مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت، اللهی معاون سرمایه گذاری دفتر سرمایه گذاری ، مهدی جهانگیر سامت مدیر مطالعات حمل و نقل شهرداری رشت و نیز مهموم مدیرکل مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع شمال کشور در محل ساختمان خاتم الاوصیا واقع در سایت وزارت دفاع برگزار شد. در این جلسه طرفین در خصوص جنبه های مالی و اجرایی پروژه ی مذکور به مذاکره پرداختند و در پایان تفاهم نامه ای فی ما بین طرفین برای اجرای پروژه به صورت EPCF منعقد گردید. لازم به توضیح است که این تفاهم نامه نتیجه تلاش مجموعه دفتر سرمایه گذاری می باشد که در راستای احداث و توسعه ی ترموای شهر رشت به منظور گسترش حمل و نقل عمومی و تسهیل در تردد شهروندان در معابر شهری در ۴ فاز به طول تقریبی ۱۷۶۰۰ متر که از فرودگاه سردارجنگل تا مسکن مهر امتداد می یابد و برآورد ریالی تقریبی ۱۰۰۰ میلیاردتومان تعریف شده است و لایحه آن در اواخر سال گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر رشت رسیده بود.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار 17 شهریور 95 ، کد مطلب: 259916:www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
کارهای وزارت دفاع الحمد الله کارهای خوبیه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین