پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۸۶۴۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون در جلسه ویژه‌ای به‌منظور اهدای چند دستگاه کامپیوتر این بانک به انجمن نابینایان ایران اظهار کرد: حمایت از توان‌یابان و مناسب‌سازی خدمات بانکی برای این عزیزان ازجمله محورهای مهم بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
شعارسال: رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون مناسب‌سازی خدمات بانکی برای توان‌یابان را در زمره مسئولیت‌های اجتماعی این بانک اعلام كرد.
 
شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون در جلسه ویژه‌ای به‌منظور اهدای چند دستگاه کامپیوتر این بانک به انجمن نابینایان ایران اظهار کرد: حمایت از توان‌یابان و مناسب‌سازی خدمات بانکی برای این عزیزان ازجمله محور‌های مهم بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

بخشا با اشاره به این‌که حضور دستگاه‌های تخصصی و حمایتی نظیر کمیته امداد و سازمان بهزیستی، از مسئولیت اجتماعی دستگاه‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی در حمایت از رشد و توسعه استعداد‌های فردی و اجتماعی عزیزان توان‌یاب نمی‌کاهد، گفت: نهاد‌های مسئول، تلاش و اهتمام زیادی برای رفع مشکلات و ساماندهی عزیزان توان‌یاب به اجرا درمی‌آورند و شایسته است سایر دستگاه‌های اجرایی نیز دقت و اهتمام کافی برای حمایت از این اقشار را داشته باشند.

وی ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز جهت ارائه خدمات بانکی و اجتماعی را درگرو همکاری‌های دستگاه‌ها با انجمن‌های تخصصی و تشکل‌های مردم‌نهاد دانست و افزود: یکی از مهمترین راهبرد‌های بانک توسعه تعاون، بهینه کردن شرایط استفاده نابینایان عزیز در شعب منتخب بانک است.

رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون افزود: در گام بعدی سامانه‌های الکترونیک بانک از قبیل موبایل بانک، اینترنت بانک و سایت پورتال اصلی بانک برای استفاده کم‌بینایان و نابینایان مناسب‌سازی می‌شود که در این فرآیند نقش انجمن نابینایان ایران بسیار حائز اهمیت است.

بخشا با اشاره به اهدای تعدادی دستگاه‌های کامپیوتر اداری به انجمن نابینایان گفت: این انجمن خدمات شایسته و قابل‌تقدیری به توان‌یابان ارائه می‌دهد و با حسن نظر و تدبیر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بانک، این دستگاه‌ها به انجمن اهدا گردیده است و حمایت از این انجمن، حمایت از توان‌یابان است.

علی‌اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان ایران در این جلسه اظهار کرد: توان‌یابان و نابینایان حائز استعداد‌های فوق‌العاده‌ای هستند که در صورت حمایت و فراهم بودن شرایط، همگام با افراد جامعه، قادر به ارائه خدمات و فعالیت‌های ارزنده‌ای درصحنه‌های اقتصادی، اجتماعی، هنری و ورزشی هستند.

منصور شادکام قائم‌مقام انجمن نابینایان ایران نیز خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون در زمره دستگاه‌های اجرایی است که نسبت به اقشار جامعه احساس مسئولیت كرده و همکاری بانک با انجمن نابینایان و تشکل‌های تخصصی و حمایت مادی و معنوی از توان‌یابان، نتایج و برکات زیادی به همراه خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سايت صدای بورس، تاریخ انتشار:  17 تیر 1399، کدخبر: 414516،  www.sedayebourse.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین