پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
وی به بهره‌برداری از یک کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین اشاره کرد و افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ متر دیگر از این آزاد راه نوروز امسال زیر بار ترافیک رفت و اکنون مسیر برگشت آن در حال تکمیل است.استاندار گیلان از بهره‌برداری ۳ هزار و ۲۰۰ متر مسیر رفت و برگشت باقی مانده آزادراه رشت‌ ـ قزوین در آذرماه امسال خبر داد.
شعارسال: محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از باقی‌مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین، اظهار کرد: باقی‌مانده آزاد راه به سه بخش تقسیم شده است.

وی به بهره‌برداری از یک کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت‌ ـ‌ قزوین اشاره کرد و افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ متر دیگر از این آزاد راه نوروز امسال زیر بار ترافیک رفت و اکنون مسیر برگشت آن در حال تکمیل است.

استاندار گیلان از بهره‌برداری ۳ هزار و ۲۰۰ متر مسیر رفت و برگشت باقی مانده آزادراه رشت‌ ـ قزوین در آذرماه امسال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر ورودی ۳ هزار و ۲۰۰ متر باقی‌مانده آزادراه رشت ‌ـ‌ قزوین در مواقع وجود ترافیک زیر بار خودروهای ورودی می‌رود.

نجفی با بیان اینکه هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت‌ ـ قزوین در حال پیگیری است، یادآور شد: اقدام‌های اولیه هشت کیلومتر باقی‌مانده انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هشت کیلومتر مذکور آزاد راه برای مناقصه آماده است، یادآور شد: این بخش جزو فاز بعدی تعریف شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اعتدال شمال، تاریخ انتشار: دوشنبه 15 شهریور 1395، کد خبر: - ، www.etedaleshomal.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین