پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۷۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
با وجود توصیه‌های مکرر و جدی متخصصین بهداشت و درمان در خصوص رعایت پروتکل‌های مقابله با ویروس کرونا، همچنان برخی از افراد دارای درکی ملموس و واقعی از این ویروس کشنده نیستند.
شعار سال: کووید ۱۹ با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست و عمدتا تاثیرات مرگبار خود را بر افراد سالخورده و یا با سابقه بیمار‌های قبلی بروز داده است. هنوز واکسن و دارویی برای نابودی و رفع عوارض این ویروس در بدن انسان کشف نشده، اما توانسته در همه جا رخنه کند و بی صدا و مستمر قربانیان خود را افزایش دهد به گونه‌ای که تلفات روزانه آن برای مردم عادی شده است. با این اوصاف اقشار قابل توجه و کثیری از مردم در بخش کارگری با حقوق روزمزد هستند که با فشار‌های طاقت فرسای اقتصادی نمی‌توانند جوابگوی خانواده خود باشند. حال بین گزینه‌های "ماندن در منزل بدون درآمد‌های حداقلی" و "خروج از منزل برای کار احتمالی کدام" را باید انتخاب کرد؟! گرسنگی و رعایت بهداشت یا درآمد و آلوده شدن به ویروس مرگبار؟
 

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت گسترش نیوز ، تاریخ انتشار: 22 تیر 1399 ، کدخبر: 109762 ، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین