پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۸۸۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفت‌وگوی ویژه خبری، اظهار کرد: جمع آوری دفترچه‌های درمانی نیازمند زیرساخت آیتی قوی و کار فنی حرفه‌ای است. علاوه بر این همکاری مراکز درمانی و پزشکان را نیاز دارد. وی اظهار داشت ، اگر مراکز درماني دفترچه بدون تمديد قبول نکرد با 1420 تماس بگيريد.
شعار سال: مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی پارسال در همین موقع وضعیت مناسبی نداشت و حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به مراکز دولتی بدهکار بودیم و معوقات ۱۵ ماه خود را به این مراکز پرداخت نکرده بودیم همچنین به بخش خصوصی ۶ هزار میلیارد تومان بدهی داشتیم که این باعث کاهش اعتبار دفترچه‌های درمانی تامین اجتماعی شده بود که تاکید وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس‌جمهور با انتصاب بنده این بود که اعتبار دفترچه‌های درمانی احیا شود و ما در حال حاضر به بخش دولتی تسویه کامل کردیم و حتی یک ریال هم بدهی نداریم. اکنون اگر مراکز درمانی دفترچه بدون تمدید قبول نکرد با ۱۴۲۰ تماس بگیرید.

تعداد بازدید : 18

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین