پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
بعید نیست که چند سال دیگر شاهد واگذاری اعمال درمانی، جراحی، مایه‌کوبی و داروخانه‌های دامپزشکی به مهندسین کشاورزی بوده و دامپزشکان را در حال فعالیت در سایر مشاغل مرتبط مانند اسنپ مشاهده نماییم!
شعار سال : وزیر جهاد کشاورزی تعرفه‌های خدمات فنی و مهندسی بخش کشاورزی بخش خصوصی در سال ۱۳۹۹ را جهت اجرا به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ابلاغ کرد.

این ابلاغ در حالی صورت می‌گیرد که تعرفه‌های خدمات دامپزشکی بخش خصوصی هر چند سال یک‌بار و پس از تقلا و کشمش‌های فراوان و گاهی هم مانند امسال با تشکیل کارزار‌های الکترونیکی (اینجا) صورت می‌پذیرد!

علاوه بر تفاوت مشهودی که درخصوص زمان ابلاغ تعرفه‌های بخش خصوصی بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان نظام دامپزشکی وجود دارد، آنچه که در این تعرفه‌ها موجبات تاسف ما را فراهم آورده است، دست‌اندازی مشهود سازمان نظام مهندسی کشاورزی به برخی از وظایف حوزه دامپزشکی است. آنچه که تعجب ما را بیشتر نموده است، سکوت سازمان نظام دامپزشکی و سایر تشکل‌های صنفی در قبال این دست‌اندازی است، در حالی که دو هفته از ابلاغ تعرفه‌های نظام مهندسی گذشته است.

برخی از این موارد را در جداول زیر مشاهده می‌فرمایید:
 
جایگاه مهندسین کشاورزی در فعالیت‌های دامپزشکی
 
جایگاه مهندسین کشاورزی در فعالیت‌های دامپزشکی
جایگاه مهندسین کشاورزی در فعالیت‌های دامپزشکی
 
جایگاه مهندسین کشاورزی در فعالیت‌های دامپزشکی
 
 
جایگاه مهندسین کشاورزی در فعالیت‌های دامپزشکی
 
جایگاه مهندسین کشاورزی در فعالیت‌های دامپزشکی
 
 
 
از سازمان نظام دامپزشکی و سایر تشکل‌های صنفی دامپزشکی انتظار می‌رود نسبت به موضع‌گیری قاطع و سریع در قبال این موضوع اقدام نمایند، در غیر این صورت بعید نیست که چند سال دیگر شاهد واگذاری اعمال درمانی، جراحی، مایه‌کوبی و تاسیس داروخانه‌های دامپزشکی به مهندسین کشاورزی بوده و دامپزشکان را در حال فعالیت در سایر مشاغل مرتبط مانند اسنپ و تاکسی تلفنی مشاهده نماییم!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از حکیم مهر، تاریخ انتشار:۱۱مرداد ۱۳۹۹، کدخبر:hakimemehr.ir/۵۸۸۵۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
0
0
دامپزشکان شغل بسیار حساس و مهمی دارند در حوزه بهداشت. بخاطر اینکه اگر بهداشت دام رعایت نشه در حوزه بیماری های مشترک دام و انسان با مشکل مواجه می شیم و همین مسئله موجب عدم امنیت غذایی خواهد شد. پس نیازمند توجه به این قشر هستیم نه بی توجهی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین