پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۸۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
در اینفوگرافی زیر نقشه شرکت های فریدون احمدی متهم اخلال در بازار خودرو را مشاهده می کنید. نکته مورد توجه این است که فساد یک شبه شکل نمی گیرد. حلقه های ارتباطی همیشه در شکل گیری مفاسد نقش اساسی دارند. و اصلا باید سوال کرد اقای نماینده مجلس با این همه مشغله خصوصی و دولتی کی به وظایف نمایندگی اش می رسیده؟
  شعار سال: نقشه شرکت های فریدون احمدی، نماینده مجلس دهم که به اتهام اخلال در بازار خودرو به ۶۱ ماه حبس محکوم شد را نگاه کنید.

به جز عضویت در سه شرکت دولتی عظیم ذوب آهن، بانک حکمت و صنایع مس ایران، چند شرکت خصوصی هم از خود داشته و علاوه بر اینها عضو هیات مدیره هفت هشت تا شرکت دیگر هم بوده؛ از شرکتهای نفتی و بازرگانی و ارتباطی گرفته تا فولاد و خدمات هوایی..

حلقه ارتباطی این شرکت ها را که دنبال کنید می رسید به محمدرضا زنوزی مطلق که خودش جز روسای ایران خودرو تبریز بوده و دو سردار اسم و رسم دار به نام حسن پلارک و سردار عباس محتاج.

فساد یک شبه شکل نمی گیرد. حلقه های ارتباطی همیشه در شکل گیری مفاسد نقش اساسی دارند. و اصلا باید سوال کرد اقای نماینده مجلس با این همه مشغله خصوصی و دولتی کی به وظایف نمایندگی اش می رسیده؟

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین