پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
چند وقتی است که وکیل و وزیر وقتی به بن بست می رسند و گند کار در میاد، دم از رفاقت با خبرنگار و اهل رسانه می زنند. مشتی، دوره این نوع آره بازی ها تموم شده . تو و تیمت اگه کننده بودی امثال عابدزاده در سازمان هواپیمایی نباید می بودند؟ شما اگه توانمند بودی، این حد مشکل در حوزه مسکن نباید پیش می اومد؟ نکنه باز هم داستان بازارهای موازی رو می خواید مطرح کنید؟ تو اگر کننده ای و مصمم به حمایت از خبرنگار و اهل رسانه ، شفاف در خصوص طرحت حرف بزن و طرحت رو به قضاوت اهلش بذار. بنظر می رسه دوره حرف نسیه تموم شده باشه اخوی.
شعار سال: چند روزی است که آقای اسلامی دم از مسکن خبرنگاران می زند.باید از ایشان پرسید که اگر غیر از طرح ملی چیزی در چنته داری ، رو کن. اگر قصد خرج کردن طرح مسکن ملی پای خبرنگاران رو دارید، توصیه اکید می کنیم که از این کار پرهیز کنید. جناب وزیر، غالب حوزه های تخصصی تحت امر شما ، دچار اشکال و بحران هستند، متاسفانه در لوای چهره ارزشی نشان داده از خودتان ، عملکرد مطلوب و قابل قبولی از شما دیده نشده. بر این اساس تقاضا مندیم ، از بازی احتمالی در زمین رسانه و خبرنگار جماعت انصراف داده و مسئله را بغرنج تر نکنید.

لازم به توضیح است که ، محمد اسلامی عصر روز پنجشنبه (16 مرداد ماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی آسفالت کیلومتر ۲۳ تا ۴۰ محور اصفهان به اردستان، اظهار کرده بود:

با تعاملی که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم قرار شد برای اصحاب فرهنگ و هنر و به ویژه خبرنگاران طرح مسکن در نظر گرفته شود و برای این موضوع تفاهم نامه ای امضا خواهد شد و در قالب طرح اقدام ملی مسکن این قشر را صاحب خانه خواهیم کرد.
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
خوشم میاد تو کشور ما که به مناسبت های مختلف واسه مشاغل مختلف یه روز گرامیداشت اختصاص میدن، مسئولان محترم از اختصاص مسکن و اینترنت و بیمه و طرح ترافیک و... برای اون شغل خبر میدن ولی بعدش دیگه خبری نمیشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین