پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۳۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
وزیر اقتصاد و دارایی از عرضه دارا دوم در روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه خبر داد.
شعار سال:فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد از حل مشکلات پیش روی تاسیس صندوق دارادوم خبر داد و گفت: در اولین چهارشنبه شهریور (۵ شهریورماه) در هفته دولت نسبت به عرضه صندوق دارادوم اقدام خواهد شد.
 
وی گفت:در راستای عرضه دارای دوم با وزارت نفت و بیژن زنگنه هماهنگی‌های لازم را انجام داده ایم که انشالله در هفته دولت عرضه آن صورت می‌گیرد.
 
وی افزود: در اولین چهارشنبه شهریور ماه مصادف با هفته دولت، دارا دوم معرفی و در بازار بورس عرضه می‌شود همچنین تمام هم وطنان با ارائه کارت ملی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
 
وزیر اقتصاد و دارایی بیان کرد: ارزش دارا دوم برای هر سرمایه گذار نسبت به دارا اول ۳ میلیون تومان بیشتر است و به ۵ میلیون تومان رسیده است که این نکته بسیار حائز اهمیت است.
 
دژپسند ادامه داد: دارا دوم مزایای بسیار زیادی دارد که با نزدیک شدن به زمان عرضه آن در بورس، تمام آن‌ها برای مردم مورد بررسی قرار می‌گیرند.
 
تعداد بازدید : 5


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخ انتشار:  21  مرداد 1399،کدخبر: 7454425  ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
چرا برنامه ریزی درستی نداریم که این اتفاق رخ بده و همه ضرر کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین