پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
پس از برگزاری نشست هم‌اندیشی فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی بنظر می‌رسد گزینه نهایی داورزنی برای تیم ملی یک مربی مطرح خارجی است.
شعار سال : فدراسیون والیبال این روز‌ها در تدارک شروع لیگ برتر است و البته نیم‌نگاهی هم به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال دارد. این طور که از فدراسیون والیبال خبر می‌رسد قطعا یک مربی مطرح و باسابقه برای تیم ملی والیبال انتخاب خواهد شد. اما سوال اینجاست که اگر پروسه انتخاب سرمربی خارجی طول بکشد وضعیت تیم ملی به چه صورت خواهد بود؟

گفته می‌شود کمیته کارگروه فنی فدراسیون والیبال درنظر دارد از تمامی سرمربیان تیم‌های لیگ برتری بعد از هفته هشتم لیگ برتر لیست نفرات منتخب آن‌ها را برای تیم ملی بخواهد. به این صورت که سرمربیان لیگی در پایان هفته هشتم، نام ۱۵ بازیکن منتخب خود را به فدراسیون می‌دهند تا لیست ۲۴ نفره تیم ملی والیبال برای برگزاری اولین اردوی این تیم با نظارت فدراسیون و کارگروه فنی به رسانه‌ها اعلام شود.

در این میان، اما پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی نیز داستان خاص خود را دارد. جالب است که در فدراسیون کسی از لیست مربیان مورد تایید داورزنی خبر ندارد. احتمالا طی روز‌های آینده رئیس فدراسیون والیبال لیست ۴، ۵ نفره مربیان مورد تاییدش را به کارگروه فنی اعلام می‌کند و برای ارزیابی و انتخاب نفر نهایی یه کمیته فنی تشکیل می‌شود تا از جمیع جهات مربیان برگزیده مورد قضاوت قرار بگیرند. با این روند به نظر می‌رسد تا یکی دو ماه آینده از انتخاب سرمربی جدید خارجی برای تیم ملی خبری نباشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته راه دانا، تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر:dana.ir، ۱۶۴۲۸۱۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین