رئیس کل بیمه مرکزی بیان داشته که تحقق دولت الکترونیک را ضامن توسعه اقتصادی و افزایش رضایت عمومی است. باید از ایشان پرسید که در خصوص کدام دولت الکترونیک صحبت میکنند؟ تکالیف برنامهای و وظایف محول شده در خصوص تحقق دولت الکترونیک مشخص است. عملکرد دستگاهها کجاست؟ دولت حتی در بحران هم متوجه نشده که راه نجاتش، تحقق دولت الکترونیک و کوچک سازی، حداقل با رویکرد کاهش کسری بودجه است. نه اراده عمل برای این کار دارد، نه تیم راهبری مدیریتی و نه زمان. شما را دعوت به خواندن توضیحات رئیس کل بیمه مرکزی میکنیم.
شعار سال:رییس کل بیمه مرکزی، تحقق دولت الکترونیک را ضامن توسعه اقتصادی و افزایش رضایت عمومی عنوان کرد.
*** تحقق دولت الکترونیک غلامرضا سلیمانی درباره پیامدهای تحقق دولت الکترونیک، اظهار کرد:
چنانچه نهادها و سازمانها برای تحقق دولت الکترونیک تمامی توان خود را به کار گیرند، مسیر توسعه اقتصادی و ضریب رضایت عمومی افزایش خواهد یافت.
همه گیری ویروس کرونا معادلات اجتماعی و مبادلات اقتصادی را با تغییرات بسیاری روبرو کرده و به همین خاطر صنعت بیمه هم با درک این واقعیت در رفتار و رویکردهای خود تجدید نظر خواهد کرد.
رییس کل بیمه مرکزی در پایان ضمن تاکید بر حمایت از ایدههای نو و فنآوریهای برتر، اظهار داشت:
راهبرد تسهیلگرانه در روند ارائه خدمات بیمهای باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه خواهد شد و در همین ارتباط فعالیت شبکههای الکترونیکی فروش در کنار بازار سنتی بیمه در حال رشد است.
چنانچه صنعت بیمه میخواهد در عرصه صنعت مالی حرفهای جدیتری برای گفتن داشته باشد، باید در بخشهای مختلف از جمله افزایش سرمایه، گسترش شبکه فروش و ارائه محصولات بیمهای متناسب با نیاز بازار، تقویت شود.
*** دولتالکترونیک چیست؟ مفهوم دولت الکترونیک، معادل فراهمسازی امکان استفاده سهل و آسان از فناوری اطلاعات به منظور توزیع خدمات دولتی به صورت مستقیم به مشتری، به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته میباشد.
دولت الکترونیک، شیوهای برای دولتها به منظور استفاده از فناوری جدید میباشد که به افراد تسهیلات لازم جهت دسترسی مناسب به اطلاعات و خدمات دولتی، اصلاح کیفیت خدمات وارائه فرصتهای گستردهتر برای مشارکت در فرایندها و نهادهای مردم سالار را اعطا میکند.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار: 12 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: 210686 ،www.sanayepress.com