پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۹۸۴۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تفاهمنامه‌ای میان استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفته که طبق آن، این ستاد ۲ هزار میلیارد در بخش معادن این استان سرمایه‌گذاری می‌کند.
شعار سال: احمدعلی موهبتی روز چهارشنبه در نشست با رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران اظهار کرد: سیستان و بلوچستان کلکسیونی از معادن بوده، اما تاکنون به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان دارای مزیت‌های بسیار مهم شامل تجارت، ترانزیت و معادن بسیار غنی است که بهره‌گیر‌ی از این ظرفیت‌ها توسعه استان را شتاب می‌بخشد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در سند آمایش سرزمین به بخش تجارت و معادن توجه ویژه‌ای شده، زیرا این ۲ بخش گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور در شرایط فعلی است.
وی بیان کرد: مطالعات اکتشافی بر روی ۸۵ هزار کیلومتر مربع از وسعت سیستان و بلوچستان انجام شده که بهره‌برداری از بخشی از این اکتشافات معدنی هم‌اینک در حال انجام است.
موهبتی تصریح کرد: اقدامات بسیار خوبی در ۳۵ پهنه معدنی سیستان و بلوچستان انجام شده و در سایر پهنه‌ها نیز کار‌هایی در حال انجام است.
وی اظهارکرد: با وجود اینکه نفت تحریم شده و مشکلاتی را نیز برای کشور ایجاد کرده، اما می‌توان از این فرصت برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های معدنی همچون مس استفاده کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه مس و بسیاری از مشتقات معدنی تحریم نبوده براحتی می‌توان در این بخش‌ها با استفاده از ظرفیت دولت و بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری استفاده کرد.
وی بیان کرد: معادن سیستان و بلوچستان اگر فعال شود در طولانی مدت تمام زیرساخت‌های این استان را متحول می‌کند بنابراین باید از این فرصت بی نظیر برای توسعه این نقطه از ایران اسلامی بهره برد.
موهبتی افزود: متاسفانه تنگ نظری‌های برخی از افراد و دستگاه‌ها در استعلامات، سرمایه گذاران را سرگردان می‌کنند و باید این رویه تغییر پیدا کند.
وی تصریح کرد:تسهیل‌گری در امور نقش بسیار مهمی در توسعه سیستان و بلوچستان و پیشبرد اهداف دارد بنابراین باید بروکراسی‌های اداری حذف شود تا بتوان براحتی یک سرمایه گذار را جذب کرد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بروکراسی‌های اداری در بخش معدن باید هر چه سریعتر حذف شود تا بتوان در کمترین زمان سرمایه گذار را جذب کرد.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان وجود دارد که به هر میزان سرمایه گذار باشد ما ظرفیت داریم.
موهبتی تصریح کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذار خارجی دارد که باید شرایط حضور آنان را در این استان تسهیل کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می‌متالز، تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۲۷۸۵۱، me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
بازم دم اين بنياد بركتي ها گرم كه سيستان رو هيچ وقت از قلم نميندازن و متوجه محروميت اين استان هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
مگر اینکه رهبری بخواد به داد مردم ستم دیده سیستان برسه وگرنه مسئولین در این زمینه خوابن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
معدن ها در ایران در تعارض کامل با محیط زیست هستن در حالی که برای کشور اصلا مهم نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین