پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۶۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
معاون گردشگری قم گفت: از برگزاری تور‌های غیر مجاز گردشگری در قم جلوگیری و با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.
شعار سال : مرادی، معاون گردشگری قم، اظهار کرد: به تازگی افراد سودجو و فاقد صلاحیت اقدام به برگزاری تور‌های غیرمجاز گردشگری در قم کرده‌اند که از طریق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: از مردم قم تقاضا داریم تا از شرکت در تور‌هایی که خارج از ضوابط و قوانین گردشگری و بدون مجوز که بیشتر از طریق ثبت نام در فضای مجازی برگزار می‌گردد، خودداری کنند.

مرادی گفت مردم برای تفریحات یک روزه و مسافرت‌های کوتاه مدت نیز باید به دفاتر خدمات مسافرتی مجاز و با حضور افرادی که کارت مخصوص راهنمای گردشگری دارند اقدام کنند.

معاون گردشگری قم عنوان کرد:با شیوع کرونا و تعطیلی دفاتر خدمات مسافرتی تحت نظارت اداره‌کل و همچنین تعطیلی فعالیت راهنمایان رسمی گردشگری، شاهد برگزاری تور‌های غیرمجاز بودیم که طبق قانون و مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: با شیوع کرونا دفاتر خدمات مسافرتی قم حدود ۷۰ میلیارد ریال دچار خسارت شدند، همچنین راهنمایان گردشگری قم در این ایام فعالیتی نداشتند و حدود ۱۴ میلیارد ریال متضرر شده‌اند.

مرادی گفت:از مردم می‌خواهیم که به طور جدی از سفر با تور‌های غیرمجاز خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اطلاع دهند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۲شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۸۸۷۶۵/ yjc.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Australia
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
مگه قم غیر از بحث زیارتی ، جای دیگه ای هم واسه گردشگری داره که حالا تورهای غیر مجاز داشته باشه؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
0
0
تر های غیر مجاز به فرهنگ ایرانی اسلامی مو داره صدمه میزنه و مورد رضایت خانواده ها نیست واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین