پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۰۰۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
طرح‌های حمایت از مسکن با هدف جلوگیری از احتکار و گرانفروشی اجرا می‌شود.
شعار سال: علی نیکزاد نائب‌رئیس مجلس اظهار داشت که طرح‌های حمایت از مسکن کنار مالیات بر خانه‌های خالی و دوفوریتی جهش تولید مسکن با هدف جلوگیری از احتکار و گرانفروشی‌ها اجرا می‌شود که در این راستا تاکنون برنامه‌ریزی‌های اساسی در مجلس انجام یافته است.

وی در ادامه گفت: «تلاش ما بر این است که مسکن به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل نشود. در این زمینه مالیات بر عایدی مسکن و زمین‌های بایر در دستور کار است و مکرراً نیازمند اجرای طرح مالیات بر خانه‌های خالی هستیم.

در راستای دوفوریت طرح جهش تولید مسکن نیز اقدامات لازم در راستای تأمین زمین، پروانه نظام مهندسی و ارائه تسهیلات مبنای کار قرار گرفته است و در این زمینه نظر نمایندگان بار‌ها در جلسه کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود.

اهمیت به تولید انبوه مسکن بخش قابل‌توجهی از نیاز‌های مردم را حل می‌کند و در این زمینه گرانفروشی‌ها نیز ساماندهی می‌شود و کنار آن طرح مالیات بر خانه‌های خالی نیز فرصت به احتکارکنندگان و دلالان نمی‌دهد که این هدف اصلی ماست.

هم‌اکنون نیز با جدیت برای اجرایی شدن این طرح تلاش می‌کنیم و با برنامه‌ریزی‌های لازم درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در راستای رسیدگی به وضعیت مناسب مسکن‌سازی جامه عمل بپوشانیم و مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم».


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته ازاسپوتنیک، تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر sputniknews.com، ۲۰۲۰۰۹۱۴۶۹۲۰۹۱۲
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین