پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۰۰۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
کبیری گفت: از محل تفاهم نامه‌ای که با صندوق کارآفرینی امید داشتیم یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی با نرخ ترجیحی بین ۸ تا ۱۲ درصد در اختیار تعاونی توان یابان قرار می‌گیرد.
شعار سال : محمد کبیری معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره تسهیلات در نظر گرفته شده برای تعاونی توان یابان، اظهار کرد: مقرر شده تا از محل تفاهم نامه‌ای که با صندوق کارآفرینی امید داشتیم یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی با نرخ ترجیحی بین ۸ تا ۱۲ درصد در اختیار تعاونی توان یابان قرار گیرد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این تعاونی‌ها می‌توانند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات استفاده کنند و صندوق ضمانت توسعه تعاونی‌ها برای این تعاونی‌ها، ضمانت نامه بدون اخذ وثیقه ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: از محل منابع فصل ۵ که بودجه بلاعوض است، برای بهبود فضای کسب و کار تعاونی‌های توان یابان و بهسازی و نوسازی این تعاونی‌ها تسهیلاتی در نظر گرفته‌ایم؛ این تسهیلات در سال گذشته نیز پرداخت شده است، اما محدود بوده و پرداخت آن امسال بیشتر می‌شود.

کبیری گفت: به منظور ایجاد چرخه بهره وری در این تعاونی‌ها، کمک به توسعه بازار تعاونی‌ها، ایجاد شرایط مناسب برای فروش تولیدات آن‌ها در سکوی فروشگاه‌های پربازدید مجازی یک خط اعتباری ۲۰۰ میلیارد تومانی اختصاص دادیم.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به ۵۳ تعاونی توان یابان براساس تعداد افراد دارای معلولیت که در این تعاونی‌ها مشغول هستند، تسهیلات پرداخت کردیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۴شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۸۶۷۱۸، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین