پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۰۰۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
چند وقتیه که بانک ها از قابلیت های انیمیشن برای تبلیغ غیر مستقیم استفاده می کنند. یکی از بانک های خصوصی خوب کشور،پیام های مربوط به درست نویسی زبان فارسی رو تبلیغ می کنه و دیگی دیگه،روش های مبارزه با کلاهبرداری ها رو هشدار می ده و ... . توی این بین، بانک تجارت هم تبلیغ ریختن وجوه اشتراکی رو تبلیغ می کنه؟ بنظر شما کوه می تونه موش بزاد؟

شعار سال : شاید بعضی ها فکر کنند که داریم تبلیغ اپلیکیشن همراه بانک تجارت رو با الگوی تبلیغ منفی ، می کنیم، اما باور بفرمائید که حداقل جمع ما بدلیل تجارب شخصی همکاری بد با این بانک، تمایلی به رفتن به سمتش رو هم نداره.

سوال ما اینه که آیا بانک تجارت،سوژه های بهتری برای معرفی نداشت که به تبلیغ پرداخت هزینه های اشتراکی اقدام کرده؟ یا فکر کرده که با اینکار، می تونه مشتری بیشتری رو جذب کنه؟ ما نقدهای زیادی به عملکرد این بانک داشته و داریم، اما از شما خواهش می کنیم، تجارب خوب همکاری هاتون با بانک تجارت رو برای ما بفرستید. یا اگه ایده تبلیغاتی خوبی برای این بانک دارید، اعلام کنید. شاید دوستان روابط عمومی بانک تجارت ، بتونن استفاده کنند.

تعداد بازدید : 28

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین